Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kaderi Haklı Çıkarırcasına

Doğru dürüst bir ülkede kader var mı yok mu düşünemezsin bile çünkü kader diyeceğimiz olaylar olmaz; her şeyin bir nedeni karşılığı vardır, beklediğin gelir umduğun olur.

Kaderi biraz biz yaratıyoruz.

Önceden başım beladan kurtulmuyordu: Kavga, yoksulluk, hastalık… Düzenli yaşamaya başladım hiçbiri yok.

Ne oldu kadere?

20 yıl boyunca insanın hayatında hiç mi kötü bir şey olmaz?

Ya da 20 yıl içinde başınıza yüz tane bela mı gelir?

20 yıl önce kader türküsü söylüyordum şimdi irade türküsü söylüyorum.

O zaman her şeye kader diyordum, şimdi kaderlik bir şey yok ki kader deyim.

Etrafımda insanlara bakıyorum sadece yanlış yaşayanların kaderi kötü. Bilinçli yaşayıp da kötü duruma düşen kimse görmedim.

Bazıları sanki kaderi haklı çıkarmak için uğraşıyorlar. Genç yaşında hastalanmış kaderim böyle diyor, günde içtiğin iki paket sigaradan olmasın.

Kader bilinçsiz insanların mazeretidir.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..