Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '14

 
Kategori
TV Programları
 

Kaderimin Yazıldığı Gün / Defne bebeğini öldürdü!

Kaderimin Yazıldığı Gün / Defne bebeğini öldürdü!
 

Star Tv’nin aşk ve drama dizisi “Kaderimin Yazıldığı Gün” reytingleri oldukça iyi gidiyor. Total’de geçen hafta olduğu gibi 2.sırada, AB’de de 3.sırada yer almıştır. Defne, çok istediği bebeği sırf kendinden olmadığı için, kendi elleri ile öldürdü. Maksut'da onu kaçırdı. Şimdi ne olacak?

03 Turkey Medya'nın yapımcısı olduğu Kaderimin Yazıldığı Gün, seyircinin ilğisini çekmeye devam ediyor. Özcan Deniz ve Hatice Şendil baş rolleri paylaşıyor. Diğer rollerde de güçlü oyuncular var. Diziye yeni olarak, Pis Yedili ve Ah Neriman dizilerinden tanıdığımız, yakışıklı oyuncu Çağlar Sayın da girdi. Zengin, kötü ve takıntılı bir genç olan 'Furkan' karakterini canlandıracak.

Geçen bölümde Defne Kıbrıs’a gitmiş, taşıyıcı annedeki bebeğin kendisine ait olmadığını doktordan öğrenmişti. Eve döner, kayın validesi Kıymet Hanım ile yüzleşmek için, alır onu dışarı çıkartır. Konuşacağız, hayatımızdan, ailemizden der. Defne, Ankara’ya gitmediğini, Kıbrıs’a gittiğini, doktordan her şeyi öğrendiğini anlatır. Siz nasıl bir şey yapıyorsunuz bizim hayatımızla oynuyorsunuz? Kıymet Hanıma ağır suçlamalar yapar, siz nasıl bir insansınız deyince, Kıymet Hanım yeter deyip kesip atar. Çocuğunuz olmazsa evliliğiniz bitecekti, ben senin evliliğini kurtardım. Neticede gelinini ikna eder, o çocuğun annesi sen olacaksın, hiç kimse bilmeyecek. Bu sır benimle birlikte mezara gidecek. Gün gelecek hepimiz mutlu olacağız, sen de bana teşekkür edeceksin.

Kerem Londra’ya gitmemiştir. Annesi merak eder, olanları anlatır. Elif’i bırakıp gidememiştir, vazgeçememiştir.

Elif, kardeşi Nazlı’ya hastaneden çıkartıp, kahya Hail onları eve getirir. Nazlı, bahçeyi ve evi çok beğenir. Kahraman Beyle tanışır, elbise için teşekkür eder. Elif kardeşi Nazlı’ya bahçedeki tavşanı Kader ile tanıştırır.

Ekran AlıntısıKYG7.1

Kahraman’ın ablası Meryem kendisini arayan gizli numaradan bahseder. Sapık mıdır nedir, konuşmuyor, sesimi dinliyor.

Nazlı yanlarına gelen Kerem ile de tanışır, kan verdiği için teşekkür eder. Kerem seninle kan kardeşi olduk, der. Elif’e de Londra’ya gitmekten vazgeçtiğini söyler. Ben buraya aidim, der.

Ekran AlıntısıKYG7,2

Kerem dayısı Kahraman ile de konuşup, Londra’ya gitmek istemediğini, okuldan daha önemli bir şeyin Elif olduğunu söyler. Kahraman, Kerem saçmalama, yarın uçak biletini alıyor, Londra’ya uçuyorsun. Kerem, hiçbir yere gitmiyorum dayı. Bu sefer seni dinleyemem, bu benim kararım. Kahraman göz göre, göre, bütün eğitim hayatını çöpe atacaksın. Kerem, benim tek derdim var Elif. Kerem dayısını rest çeker, senden izin alacak yaşı geçtim, gitmiyorum.

Ekran AlıntısıKYG7,3

Kahraman, bu senin hayatın, artık hiçbir şeye karışmıyorum. Ne halin varsa gör. Kahraman zor durumdadır, bir tarafta çocuğunu taşıyan Elif. Diğer tarafta onu ölesiye seven yeğeni Kerem! Bir de kendisinin Elif’e duyduğu gizli aşk. Bu nedenle çaresizlik içindedir.

Defne Emine ile konuşurken, ben bebeğin benden olmadığını Kahraman’a söyleyemem. Çocuğu da, Elif'e de bırakmaz. Bir çare bulması gereklidir. O bebeği istemiyorum., Elif’in o bebeği doğurmamasını sağlayacağım. O bebekten kurtulacağım.

Ekran AlıntısıKYG7.4

Kıymet Hanım, Elif’in odasına gelir. Nazlı’ya hoş geldin de elini öptürür. Elif, Kıymet Hanım ile konuşmak ister, gel odama konuşalım. Elif, benim çalışmam lazım, boş boş oturuyorum. Kıymet Hanım, sen hamilesin ne iş yaparsın. Sonun da Elif’e bir iş bulur. Oğlu Kahraman ile konuşur. Elif, Defne’nin özel hizmetçisi olacaktır. Elif de olur der. Kıymet Hanım, asıl mesele karnı büyüyünce ne olacak?  Aklıma gelen Elif’in başka bir eve gitmesi… Senin hamile olduğunu kimse anlamamalı, onun için ne lazımsa yapılacak. Nazlı da yatılı bir okula veririz.

Defne ile Emine bebek için, işin erbabı bir kadına giderler. Emine’nin hamile olduğunu söylerler. Kadın bu işin vebali ağır, pahalıya patlayacağını söylese de Defne ne isterseniz ben ödemeye hazırım. Kadın, ben size bir ilaç hazırlayacağım, der. Kesin düşer değil mi bebek. Kadın düşer. Anneye zararı olur mu? Biraz tesirli bir ilaç, kolay değil karnından bir canlıyı söküp alacağız, her şey olabilir.

Ekran AlıntısıKYG7.5

Maksut, günlerdir Defne’yi bekler. Arkadaşı eve gelmesi için bir şey yapmasını ister. Evi yakarsan eve koştura, koştura, gelir. Ya da,babasına bir şey olursa gelir.

Defne, mutfaktan bir bardak süt alır, içine ilaçtan damlatır. Sütü Elif’in odasına götürür. İki bardak sütün birini Nazlı’ya, birini Elif’e verir. Elif ben sonra içerim der ve sehpaya koyarken yere döker. Defne, ne yapıyorsun dikkat etsene diyerek, Elif’i azarlar. Elif çok bozulur.

Ekran AlıntısıKYG7,6

Kahraman karısı Defne’ye sert çıkar. Bana yalan söyleme Ankara’ya gitmemişsin. Kahraman ne öğrendin, ne çıktı sonuç? Defne, haklıymışsınız o bebek ikimizin, der. Ama sinirleri bozuk olduğu için ağlar.

Ekran AlıntısıKYG7.6A

Defne Kahraman’a eğer bebeğimiz olmasaydı, bu işlere hiç girişmeseydik, yine sever miydin beni? Diye sorar. Kahraman tabii ki severdim. Bu konuşmalar esnasında Elif içecek kahve getirir. Defne ile oturup Elif ile konuşur. Elif, benim hedeflerim var, hukuk fakültesine gideceğim.  Defne bizden sonra başka bir aile bul, çocuk sahibi olmak isteyen bir sürü aile var. Elif, karnındaki bebeği, anneliği anlatır.

Kahraman karısının uyuduğunu görür, yanağından öperek üstünü örter. Mutfağa iner, Elif’in omlet yaptığını görünce, bıraktırır kendisi yapar. Birlikte yerken Defne  gelir, konuşmalarını dinler. Yukarı çıkar, yarın her şey bitecek, sen de bebeğin de gideceksiniz bu evden.

Defne sabah kalkar, mutfağa iner bir bardak süt ister. Kafasını koyduğunu yapacaktır. Elif’i çağırır, süt getirdim der. Bebeğin sağlığı için içmelisin. Elif sonra içerim dese de, olmaz der, bir bardağın tamamını içirir.

Kahraman bu gün hastaneye gidelim, bebeğin kalp seslerini dinleteyim. Kıymet Hanım ben de geleyim, der.

Ekran AlıntısıKYG7.7

Elif’in midesi bulanır, sütteki ilaç etkisini göstermiştir. O sırada Kıymet Hanım çağırır. Hastaneye gideceklerini söyler. Defne dün de dışarıdaydı, yarın gitsek. Hayır, Kahraman aşağıda bekliyor.

Meryem’i o gizli numara arar. Şirketten Meryem Hanımı arayan bulunduğu Kahraman’a bildirirler. İsmi Kadir Sertel, eski kocasıdır. Kahraman siz hastaneye gidin, ben şirkete gitmem gerekir.

Kerem o gece kız arkadaşı ile içerler, gece de birlikte olurlar. Kız arkadaşı Kerem’e sabah kahvaltısı hazırlar. Birlikte kahvaltı yaparlar. Kerem kız arkadaşı Araya’ya ben aşık oldum der ve Elif’in resmini gösterir.

Ekran AlıntısıKYG7.8

Elif’i doktor muayene için içeri alır. Sonra da kalp sesini dinleyeceklerdir. Doktor her şey normal gözüküyor. Kalp seslerini duyunca Kıymet Hanım çok duygulanır. Bebeğin cinsiyetini öğrenmek isterler. Ama doktor daha erken der. İsterseniz kan örneği alıp, yurt dışında öğrenebiliriz.

Ekran AlıntısıKYG7.10B Ekran AlıntısıKYG7.10A

Kahraman Kadir Beyin olduğu mekana gider. Kadir’in ne yapmak istediğini sorar. Kadir, herkes beni öldü biliyor. Kahraman, her şeyi adam gibi anlatmasını ister. Kadir, biz Kerem ile görüşüyoruz, Kerem beni Ayhan diye biliyor.

Ekran AlıntısıKYG7.9

Doktorun muayenehanesinde Elif’in karnına kramp girer, çığlık atar. Derhal müdahale odasına alırlar. Kıymet Hanım oğlunu arar, derhal yetiş oğlum Elif çok kötü. Defne, sebebi olduğu için çok sakin karşılar.

Gülsüm ile Nazlı arkadaşlık kurarlar. Bahçede birlikte temiz havada dolaşırlar. Gülsüm ev halkını Nazlı’ya anlatır. O sırada Selim gelir.

Ekran AlıntısıKYG7.11

Hastanede Kıymet Hanım beklerken, Allah’ım sen torunumu koru diyerek dua eder. Defne’yi sorar ne oldu birden bire… Benim bilmediğim bir şey yok değil mi? Defne nerden bileyim anne diye sert çıkar. Kahraman gelir, doktorlar bir şey söylemiyor mu? Defne, düşük yapabilirmiş.

Emine çorba yapar, Şahin’e’  Mesut Beyi getirmesini ister. Şahin Mesut Beye senin kız hayırsız çıktı, ne aradığı var, ne sorduğu.

Ekran AlıntısıKYG7.12

Şahin, seninle küçük bir oyun yapacağız. Senin kız gelmeyince mecburen.  Koltuğundan yere indir, yatırır. Emine’yi seslenir, halıya takıldı, birden düştü.

Hastanede bekleyiş sürer. Hemşire çıkar, doktorlarımız gereken her şeyi yapıyorlar. Size bilgi verecekler. Defne’ye baban düştü diyerek telefon gelir, hemen gider.

Şahin, Defne gelir gelmez, seni hastaneye götüreceğim der ve arabasına bindirir. Defne, hızlı gitmesini ister. Şahin Bey nereye gidiyoruz deyince, Defne’nin telefonu çalar. Şahin telefonu alır, arkaya atar. Şahin, oyun bitti Defne Hanım, buraya kadar, der. Defne, kimsin sen? Maksut, çeker tabancasını naşına dayar. Maksut ben, telefonda konuştuyduk ya… Tanımadın mı?

Ekran AlıntısıKYG7.13

Defne, benden ne istiyorsunuz? Senden bir isteğim yok, Kahraman Beyden bir isteğim var. Elif’i istiyorum. Elif’imi getirecek seni alacak. Bu sırada, Emine ısrarla Defne’ye arar, ulaşamaz.

Ekran AlıntısıKYG7.14

Doktor içeriden çıkar, Kahraman Elif nasıl diye sorar. Doktor Elif Hanım iyi. Bebek… Der ve bölüm burada sona erer. Kahraman daha önce duyduğu bebeğin kalp sesleri kulaklarında yankılanır. Gözleri buğulanır.

Ekran AlıntısıKYG7.SON

Bebek öldü, Elif’in taşıyıcılık annelik görevi bitti. Şimdi ne olacak? Aslıda bebeği Defne öldürdü, kendi bebeğini öldürmüş oldu. Kahraman Elif’i sevdi, tahminin birliktelikleri devam edecek, Elif Kahraman’a yeni bir bebek verecek. İlerleyen bölümlerde hep birlikte göreceğiz.

 

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Not: Görseller dizifilm.com’dan ve tarafımdan diziden alınmıştır.

 

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..