Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '15

 
Kategori
TV Programları
 

Kaderimin Yazıldığı Gün / Kahraman ile Elif’in kar tatil kaçamağı!

Kaderimin Yazıldığı Gün / Kahraman ile Elif’in kar tatil kaçamağı!
 

Star Tv’nin aşk ve drama dizisi “Kaderimin Yazıldığı Gün” dün akşam 15.bölümü ile ekranlarımızdaydı.

Star Tv Pazartesi “Paramparça”, Salı akşamları da “Kaderimin Yazıldığı Gün” ile her iki kategoride birincilikleri hiçbir diziye bırakmıyorlar. Gerçekten fazla söze gerek yok, Özcan Deniz (Kahraman) ve Hatice Şendil (Elif) doğal oyunculuğu ve de güçlü oyuncu kadrosu ile "Kaderimin Yazıldığı Gün" sevenlerini ekran başına oturtuyor.

Hale Soygazi, Defne'nin annesi, "Neval" karakteri olarak,diziye bu bölümde katıldı. Yeşilçam'ın eski güçlü usta oyuncusunu izlemek bayağı keyifli olacak. En son Kuzey Güney'de seyretmiştik kendisini.

Geçen bölüm sonunda Elif’in annesi Sultan ana hapishaneden çıkmış, taksi ile eve gelmişti. Taksiden inerken Elif’i eve Kahraman’ın getirdiğini görür.

Kerem babası Kadir ile konuşurken annesi Meryem gelir. Meryem kocası ile yıllar sonra karşılaşmanın heyecanına dayanamaz düşer bayılır. Kerem, önce panikler. Meryem de gerçekten sen misin Kadir diyerek, gerçeği inanamaz. Kadir ölmedim, yaşıyorum. Meryem, neler olduğunu bilmek istiyorum, her şeyi anlatın bana…

Kahraman babası ile konuşur. Ziya Bey, hiçbir şey eskisi gibi değil diyerek sıkıntılarını anlatır. Kahraman babasının aşırı üzüntüsünü görünce dayamaz, torunun yaşıyor, Elif bebeği aldırmamış diyerek babasını çok sevindirir. Sen bana haberlerin en güzelini verdin, ama Defne kızıma da haber vermelisin. Kahraman o sırada gelen annesi ile konuşmaz.

Elif’in annesi Sultan ana kızına; Bu saatte nereden geliyorsun, boğazındaki kolye ne, bu kıyafet ne, sen Yörükhan’ların konağında çalışmıyor musun? Diye sorular sorarak, Defne’ye sorguya çeker. Defne sıkıntılı anlar yaşar. Kardeşi ile annesine sarılarak hasret giderirler.

Ekran AlıntısıKYG15.1A

Defne’nin babası hastalanmıştır. Kahraman’a  neredeydin diye sorar, Kahraman iş yemeğinde olduğunu söyler.

Elif, annesi ve kardeşi ile kendi aralarında doğum günü pastasını keserler. Doğum gününü ailesi ile de bir kere daha kutlamış olur. Annesini yatağını veren Elif, kardeşi Nazlı’ya hamile olduğumu asla söylemeyeceksin. Nazlı, kolye Kahraman Beyin hediyesi mi diye sorar.

Ekran AlıntısıKYG15.2

Meryem kocası Kadir’e hesap sorar. Neden, yıllardır neyi bekledin? Kerem babası Kadir’e git buradan, def ol diyerek kovalar.

Yakup Bey, Kahraman’ın odasında otururken muhasebe ödeme listesini getirir. 45 bin liralık kolye faturasını görür. O sırada arayan karısı Şükran’a söyler, o da merak eder. Demek Defne ile barıştılar, yoksa kime alacak bu kadar pahalı hediyeyi, faturayı eve karısı Şükran’a gönderir.

Kahraman şoförünü gönderir Nazlı’yı yeni okuluna kayda götürecektir. Elif, Nazlı’nın kalp ameliyatı olduğunu söylemek zorunda kalır. Ameliyat parasını da Kıymet Hanımın verdiğini söylerler.

Kahraman karısı Defne’ye Ankara’ya iş toplantısına gideceğini söyler. Şükran Hanım, mutfakta Aysel’den Kahraman ile Elif’in hala konuştuklarını duyar. Şükran’ın jetonu düşer o kolyeyi Kahraman Elif’e aldı o zaman, der.

Elif’e hastaneden bebeğin kontrol muayenesi için ararlar. Elif de Kahraman’ı arar, haber verir. Kahraman ben götüreyim. Elif dün annesinin geldiğini, hamileliğini öğrenmesinden korktuğunu söyler. Hastanede görüşmeye karar verirler.

Şükran kendinse gelen kolye faturası ile Defne’nin odasına gider. Şanslı kadınmışsın, Kahraman senin değerini biliyor. Faturayı gösterir, sana güzel bir kolye almış. Göstersene der, Defne bozuntuya vermez, taşı düştü, geri verdik. Ama Defne’nin içine kurt düşer. Sen napıyorsun Kahraman, inşallah düşündüğüm gibi değildir.

Ekran AlıntısıKYG15.3

Kadir ile Meryem deniz kıyısında buluşurlar. Kadir, Ziya beyin kendisini tehdit ettiğini, şirketteki yaptıkları pis işleri bildiğimden, beni kovaladılar. Sonra da öldü süsü verdiler. Ben de yurt dışına gittim. Ben Kerem’e söyleyemedim.

Ekran AlıntısıKYG15.4

Defne biner arabasına Kahraman’ın iş yerine gider. Bu akşam bir yerlere gidelim, uzun zamandır bir araya gelmiyoruz. Kahraman bu akşam Ankara’ya gidiyorum. İşler ne zaman müsaade ederse gideriz.

Ekran AlıntısıKYG15.5B Ekran AlıntısıKYG15.5A

Kahraman toplantı için telefon gelir, benim çıkmam lazım. Defne, en son bana ne zaman hediye almıştın. Kahraman nereden çıktı şimdi bu? Defne, hatırlamıyorsun değil mi, ben de hatırlamıyorum çok uzun zaman oldu. Defne, sitemle ben vaktini almayayım der ve çıkar.

Ekran AlıntısıKYG15.7B

Meryem hışımla annesi Kıymet Hanıma babam nerede diye sorar. Çalışma odasında deyince babasına çıkar. Baba bunu bana nasıl yaptınız baba diye sorar. Ziya Bey neden bahsediyorsun sen? Şükran, Kadir’in yaşadığını öğrendim. Kocamın hayatta olduğunu sakladınız benden.

Ekran AlıntısıKYG15.7ABC

Peşinden gelen Kıymet Hanım ve Şükran da bu konuşmayı hayretle dinlerler. Şükran, yıllarca bu gerçeği nasıl saklarsınız benden, hiç mi yüreğiniz sızlamadı sizin. Ziya Bey, mecbur kaldık, yalan söyledik, geri de dönemedik. Anneme kızıyorsunuz ama, siz de hiç de temiz değilsiniz. Hiç kimse temiz değil bu evde…

Ekran AlıntısıKYG15..6A

Defne doğruca Elif’in evine gider. Elif, Defne’yi kapıda görünce şaşırır. Defne, sen uslanmayacaksın herhalde. Kim aldı kolyeyi sana? Kahraman aldı, di mi? Elif, evet Defne Hanım, Kahraman Bey aldı. Sana kocamın peşinde dolaşmayı bırak demedim mi?

Ekran AlıntısıKYG15.8

Kahraman’ın aklını çelmeyi bırak, bunu başaramayacaksın der ve Elif’in boynundan kolyeyi çeker alır. Elif, ne yapıyorsunuz siz. Kahraman’ın yakasını bırakmazsanız sizi öldürürüm. Elif, Defne’nin elinden kolyeyi alır.

Ekran AlıntısıKYG15.9

Defne’ye gidin buradan. Gidin artık diyerek bağırır. Defne çeker gider.

Şükran valizini toplar. Şükran nereye gidiyorsun deyince bu evde yaşamaya hiç niyetim yok, Kerem’in yanına gidiyorum. Babası Ziya Bey gidişini engelleyemez.

Doktor, Elif’in bebek kontrolünde her şeyin iyi gittiğini söyler. Doktor bebeğin ismini karar verdiniz mi diye Kahraman’a sorar. Kahraman, henüz değil. Doktor Elif’e yapması gerekenler hakkında birçok nasihat verir.

Ekran AlıntısıKYG15.10

Maksut, Yörükhan’ların şirketine sarışın güzel bir kız Funda’yı işe sokar. Yakup, sırf görüntüsüne bakarak, köstebek olduğunu anlamadan işe alır.

Ekran AlıntısıKYG15.11A

Maksut Yörükhan’ların altına dinamiti koyduk. Bundan sonra iş siz de diyerek Funda’ya gazı verir.

Hastane dönüşü Kahraman ile Elif bir yerde oturup, bebeğin görüntülerini bakarlar. Elif, dün gece annem bir şeyler anlamasın diye bir sürü yalan söylemek zorunda kaldım. Kahraman, eğer annene bütün gerçeği anlatmak istersen söyleriz, ben yanında olurum. Elif, ben daha hazır değilim, bir süre daha saklamak zorundayım. O sırada Kahraman’a Ankara’daki toplantının iptal olduğunu bildirirler.

Ekran AlıntısıKYG15.12

Kahraman, hadi gidiyoruz, doğum gününde bana söylemiştin. Biraz huzur, bu dileğini gerçekleştirmeye gidiyoruz. Elif, ya anneme ne diyeceğiz. Kahraman, sen her şeyi bana bırak.

Defne’nin annesi kızının arabasını takip eder. Peşinden köşke gelir. Şükran, eve gelen Defne’ye kolyeyi yaptırdın mı diye sorar. Defne, sana neden ilgilendiriyor bu kolye. Defne, yeter artık Şükran, hayatımıza burnunu sokma diyerek Şükran’ı azarlar.

Kahraman alır Elif’i şehir dışına çıkartır. Elif, akşama geç kalmayız değil mi diye sorar. Kahraman, kolyeyi sorar, koptuğunu söyler. Elif etrafı çok beğenir, doktorun tavsiyelerine uyduk, bak temiz hava, sakin bir yer.

Ekran AlıntısıKYG15.13

Elif, karnını okşayarak, duydunuz mu küçük bey her şey sizin için. Kahraman, biraz da senin için. O sırada Elif gördüğü kardan adama koşar. Dökülen parçalarını tamir eder. Elif ile Kahraman açık havada, doğa manzarasına karşı otururlar. Elif geçmişindeki çocukluğunu ve bu çocukluğunda oynadığı kar topunu anlatır.

Ekran AlıntısıKYG15.15

Elif’in bulantısı olur. Sonra, özür dilerim, son zamanlarda kendisini çok hissettiriyor. Elif, aslında ben çok korkuyorum, ben onun  annesi değilim. Ama, çok alıştım ona. Kahraman, Elif’e gerçek annesi de kendisi olduğunu hala söylememiştir. Elif, doğduğunda nasıl ayrılacağımı bilmiyorum. Kahraman, korkmana gerek yok, sen onun hep annesi olacaksın.

Akşam yemeğinden sonra Elif geç kalmasak kalkalım mı der. Garson toprak kaymış İstanbul yolu kapalı olduğunu, sabaha ancak açılır diyorlar. O gece orada otelde kalmak zorunda kalırlar.

Ziya Bey, kahya Hail’i Hatay’a çıkan ustanın yerine gönderir. Halil, Ziya beyin çok güvendiği has adamıdır. Halil vedalaşır, sonra da oğlu ve karısı ile vedalaşır, sonra da yola çıkar.

Ekran AlıntısıKYG15.16

Nazlı, ablası Elif’i arar. Annem seni soruyor siz neredesiniz diye sorar. Elif, biz Abant’tayız. Yollar kapanmış, bu gece burada kalacağız. Sen anneme idare et. O gece Elif ile Kahraman yan yana iki ayrı odada kalırlar. Defne, Kahraman’a toplantı nasıl geçti diye telefon eder. Kahraman iyi geçti der. Defne bu defa şirketi arar, Ankara’da kaldığı otelin telefonunu sorar. Toplantının iptal olduğunu, Ankara’ya gitmediğini öğrenince çılgına döner. Yine Elif’in yanındasın, der.

Elif’in annesi o gece çok huzursuz olur. Gece geç saatte Defne gelir. Siz Elif’i beklemeyin, şimdi kocamın peşindedir gelmez o. Kızınız kocamı ayartmaya çalışıyor, size yalan söylüyor diyerek her şeyi anlatır.

Gece yarısı Kahraman Elif’i, oda telefonundan arar. Oğlumun adı “Toprak” der. Elif, Toprak iyidir, berekettir. Kahraman, biz ne kazandıysak topraktan kazandık, biraz uzaklaştık ama hiçbir zaman toprağımızdan kopmadık. İkinize de iyi geceler der.

Ekran AlıntısıKYG15.17

Elif’in annesi Sultan Hanımın uykusu kaçar, Maksut’un hapishanede söylediklerini hatırlar. Senin kızının yolu yol değil. Defne’nin söyledikleri de kulağında çınlar. Elif’in yatağının altındaki tutuğu günlüğü bulur. O gece okur, hamile olduğunu her şeyi öğrenir. Ne yaptın sen diyerek, ağlar.

Kıymet Hanım kocası Ziya Beye bir hata niye mal oluyor der. Sen de ailemizin adı kirlenecek diye Kadir’i öldü gösterdim. Hepimizin hataları var. Kocasının yanına oturarak, bir büyük günahı işlesen bile biri hep yanında olacak. Gözünün içine bakacak, yükünü hafifletecek. Ben her zaman senin yanında oldum. Sen o kapıdan küçücük bebek ile girdiğinde, ben onu baktım, büyüttüm. Ben ömrüm yettiğince hep senin yanında olacağım. Asla sırtımı dönemem.

Ekran AlıntısıKYG15.18

Sabah erkenden Kahraman Elif’in kapısını çalar. Elif'e, seni hep burayı hatırlatacak bir hediye aldım der ve verir.

Ekran AlıntısıKYG15.19

Elif, eve kadar araba ile gitmez, köşede iner. Sultan Hanım, oturmuş Elif’i bekliyordur. Kızı Elif içeri girer girmez, neredeydin sen diye hesap sorar. Bana sakın yalan söyleme diyerek üstüne yürür.

Defne de hoş geldin Karaman der. Dün gece Ankara’ya gitmediğinizi biliyorum, neredeydin? Elif’e aldığı kolyenin faturasını gösterir. Kahraman, doğum günü hediyesiydi o.

Ekran AlıntısıKYG15.20A

Defne, bebek yok, bişey yok, sana ne o kızın doğum gününden. Sen beni aldatıyorsun Kahraman. Bıkmadan, utanmadan yalan söylüyorsun sen bana… Dün akşam gidip her şeyi annesine anlattım. O benim yuvama göz dikerse, ben de onun yuvasını dağıtırım. Kahraman ne yaptın sen der ve odadan çıkar. Bekle seninle sonra konuşacağız. Defne peşinden koşar. Kıymet Hanım ne oluyor deyince, hep sizin yüzünüzden Kahraman beni Elif’le aldatıyor.

Kahraman atlar arabasına Elif’in evine doğru yola çıkar. O sırada Sultan Hanım kızı Elif’in suratına okkalı bir tokat atar, Nazlı yapma anne diyerek ayırmaya çalışır.

Ekran AlıntısıKYG15.21

Senin şerefin gururun yok mu diyerek, saçlarını çekiştirir. Senin gibi evlat olmaz olsun. Hamile olduğunu da biliyorum. Anı defterini göstererek bana bunun hesabını vereceksin.

Defne, Elif’in Kahraman’la gizli gizli buluştuklarını, bu kızı hayatımıza sen soktun anne, der.  Ziya Bey, sakin ol kızım, bir yanlış anlaşılma vardır. Kahraman öyle şey yapmaz. Yaptı baba, Kıymet hanıma dönerek, her şey senin suçun, hayatımı bitirdin sen. Kıymet Hanım, sen kendi yaptıklarına bak. Defne, cehennemde yanacaksın anne. Kıymet Hanım, hiddetle yeter, şimdi kapının önüne koyarım seni. O an kapıdan Defne’nin annesi Neval Hanım girer. Buna gücünüz yetmez Kıymet Hanım, der.

Ekran AlıntısıKYG15.22

Herkes şaşkınlıkla bakar, kalır. Defne, anne der. Defne’ye yaptığınız bütün kötülükleri biliyorum. Buraya bunların hesabını sormaya geldim. Bana hesap vereceksiniz, hepiniz. Benim kızım sahipsiz değil. Onun arkasında bir annesi var artık. Bu evi başınıza yıkacağım.

Sultan Hanım, anı defterini göstererek bu ne Kahraman Beyden hamile kalmışsın.  Elif, her şeyi yanlış anlıyorsun. Beni dinle. Yazıklar olsun senin gibi evlada, Kahraman Bey baksın sana, Nazlı’nın kolundan tutar, benin artık senin gibi bir kızım yok, der Evi terk ederler. Elif, arkalarından ağlar kahrolur ve 15.bölüm burada sona erer.

Ekran AlıntısıKYG15.SON

Kahraman ile Elif'in kısa kar tatil kaçamağı Elif'i mutlu etti ama, dönüşte de burnundan getirdi. Şimdi ne olacak, her iki evde kazanlar kaynadı. Akan sıcak sular herkesi dağladı. Kahraman her iki evde yanan ateşi nasıl söndürecek. Haftaya bekleyip her birlikte göreceğiz.

 

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller tarafımdan diziden kopyalanarak alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..