Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kaderimiz ağızlarımızda

Kaderimiz ağızlarımızda
 

Kahkahası ağır bir bakış.


Kafka.

Günlüklerindeyim günlerdir. Sabah saatleri, iş öncesi o hallerdeyim.

Ağır bir hava. Hüzün yanımda oturuyor. Gülmüyor. Okudukça, sana doğru o fare eşliğinde ölüm ölüm geliyorum.

İşe gitmek iyi bir şey. Valla!

Sabah bir, akşam bir saat yol gitmek harika! Niye peki?

İşe giderken güler insan, az sonra ağlar; sızar, sızlar. Düşünür, düşündüğünü bilmeden düşünür.

Kafka.

Sigara içmesini becerebilseydim, ağzımda sigara yürürdüm sana doğru; sayfalarca yalnızlık.

İşte işin ne önemi var?

8-9-10-11-12 saat evraklarla, insanlarla; öteki, berikilerle uğraşacaksın; sinirli, sakin; öyle veya böyle.

Kafka.

Günün en güzel saatleri sabah saatleridir. Güneşten hemen önce ve sonra. Devamında akşam saatleridir. Güneş battı batarken.

1. Not: Ondan dolayı, bundan, sabah ve akşam saatlerinde geldim sana, gittim senden.

2. Not:

Kafka,

kaderimiz

ağızlarımızda

fink atıyor,

kahkahası

ağır hayatlar (hayaller).

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..