Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Kaderimsin

Kaderimsin
 

eşimle gençlik yılları


Gecelerime doğan yıldızım ay’ım,

Kalbime düşen ateşim dayanağım,

Hayatım, iksirimsin, yaşam kaynağım,

Kollarında ölsem gam yemem sevdalım… 

 

Her gece düşlerime girsen doyamam,

Gözlerimdeki yaşı dudağınla sil,

Sana hasret kalsam da sevgili yarim,

Aşkım mezara kadar bunu böyle bil.

 

Aldığım her nefes adını fısıldar,

Günlerim, gecelerim seninle dolar

Böyle mi geçmeli ömrümüz can evim,

Yazık yine sensiz geçiyor akşamlar…

 

Sevgine eremedim gönlüne varamadım,

Hayal mi gerçek misin, kavrayamadım,

Alın yazım kaderimsin neyleyeyim,

Kapalı kutusun sen, anlayamadım.

 

12 Mayıs 2009 Fethiye

NAHİDE ÇELEBİ 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..