Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '12

 
Kategori
Öykü
 

Kaderin cilvesi-1

Kemal birgün okuldan dönünce mektup zarfları içinde kendisine gelen bir mektup gördü. Şaşırdı bu dünyada hasan beyden başka kimsesi yoktu. Kim ona mektup yazmıştı. Mektuptaki kişi kendisinin bir akrabası olduğunu onunda bunu yeni öğrendiğini ve kemali bulmak için bu mektubu yazdığını anlatıyordu ve mümkünse bir gün bir yerde bir çay içip tanışmak istediğinden bahsediyordu. Bundan hasan beye bahsetmek zorundaydı. Kendisine bu kadar iyilik yapan birinden saklısı olamazdı. Odasına çıkıp üstünü başını değiştirip dersinin başına oturdu oturmasınada kafası takılmıştı. Mektuba nerden bulmuştu adresini ve gerçekten şimdimi öğrenmişti. Bunları öğrenmeden yaşayamazdı. Bakalım hasan bey ne diyecekti hele bir ona söyleyim. O daha tecrübeli bir bildiği vardır elbet.

Sonra kendisini toparlayıp dersine verdi. Çünkü önemli sınavları vardı. Bu sınavlarda başarılı olursa yurtdışında burs kazanma şansı vardı. Bunu bir mektup için tehlikeye atamazdı. Hasan’ın sesiyle irkildi. O kadar dalmıştı ki derse hasan beyin geldiğini duymamıştı. Gel bakalım biraz mola ver sonra devam edersin derken sırtına vurdu.

Kemal “tamam geliyorum” diyerek hasanın arkasından giderek oturma odasına geçtiler.

Karşılıklı oturdular. Havadan sudan muhabete başladılar. Kemal lafı evirdi çevirdi mektuba getirdi. Mektup lafını duyunca hasanın suratı asıldı.

Hasan “demek sonunda seni buldular dedi düşünceli düşünceli halıya bakarken

Kemal “kim bunlar siz beni bulacaklarını biliyormuydunuz., neden bana bir şey söylemediniz. Madem bu dünyada sizden başka akrabalarım varda benim niye haberim yok bunları öğrenmek benim hakkım olduğunu düşünüyorum.

Hasan “bu annenle almış olduğumuz ortak karardı. Bunların seni bulmaları okumana engel olup hayata bir an önce atılmana engel olurlar onun için bunları senden uzak tutmaya karar verdik. Şimdoiye kadar da başarılı olduk ama şimdi görüyorumki senden onlarla görüşmek istiyorsun ve benden izin istiyorsun demi “

Kemal “evet eğer uygun görürseniz. Siz bilemezsiniz bu dünyada kimsesiz olmanın ne demek olduğunu ama siz görüşmeyeceksiniz derseniz onada uyarım. Sizin benim üstümde hakkınız çok size karşı gelemem.

 
Toplam blog
: 110
: 706
Kayıt tarihi
: 27.02.10
 
 

Gülhane Askeri Tıp Akademisinden Bilgisayar Operatörü olarak çalışıp emekli oldum. Evli ve 2 çocu..