Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '14

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Kadıköy Anadolu Lisesi Özel İlkokulu açılıyor

Okul Kararı köşemizde bu hafta Kadıköy Anadolu Lisesi Eğitim Vakfı özel ilköğretim okulu var.  Biz karı koca Anadolu lisesinden aldığımız kültürle büyüdük. Eğitim sistemimizde eleştirdiğimiz yanlar baki olmakla birlikte farklılıklara saygı duyan, içinde barındıran , eğitimin ücretsiz olduğu ve herkese eşit koşulların sağlandığı bu yapının bize kazandırdıkları aynı oldu. Çocuğumuz için okul ararken de tercihimizi şekillendiren ” Mümkünse devlet okulu özelliklerinin bir bölümünü barındıran, aşırı dalgalanmaların olmadığı özel bir okul “dur. KALEV ilkokulu da bu anlamda  ilgi çekici bir alternatif .

Okulun Ataşehir’de açılacak yerleşkesi oldukça merkezi bir noktada. 800 m2 lik bir bahçesi var. Çok büyük sayılmaz açıkçası ama yeşil alan. Gezdiğimiz eğitim binası ilk olarak 2 adet hazırlık sınıfı, 2 adet ilkokul 1.sınıf ve 1 adet ilkokul 2. sınıf olarak eğitime başlayacak. İleri sınıflarda aradan öğrenci alımına sıcak bakmıyorlar. Hazırlık sınıflarının 55 m2 ‘lik alanı olacağı ve 16 öğrenci kaydedileceğini, ilkokul sınıflarına ise 22 öğrenci planlandığını öğrendim. Geniş sınıf alanlarını severim ben, ayrıca bol ışık alacak olmasını da beğendim. Vakıf okulu olması, eğitim kadrosunun hali hazırda KAL ‘de eğitim hayatına devam eden ve emekli olmuş bir ekipten oluşturulması önemli kazanımlar. Bir eğitim kurumunda 3-5 yıllık tecrübeye biz anne baba olarak biraz çekimser kalıyoruz. KALEV’de buna da dikkat edildiğini ve eğitimcilerinin çocuğa saygılı, mesleki anlamda tecrübeli bir ekipten seçileceğini duymak güven verici.

Okulda sosyal olanaklar nedir diye sorarsanız, gezdiğimiz alanlar henüz inşaat halinde olduğu için bilgi aldığımız kısmıyla aktarayım. Çok amaçlı kullanıma uygun ortak alanları, müzik ve resim atölyeleri, kapalı spor alanı , bahçeye açılan hazırlık sınıfları olması gibi avantajları var. Eğitim ücretinin 30 bin seviyelerinden düşük olması, köklü bir eğitim kurumu ile bağlantılı olması, yabancı dile ve çocuğun eğitimine odaklı, rehberlik servisi ile gelişimlerinin yakından takibinin hedeflenmesi, merkezi bir yerde olması da diğer artıları.

Sosyal olanakların içeriği ve fazlalığı ile ilgilenen veliler için ilk tercih olmayabilir ancak eğitim hayatından beklenti her aile için değişir o yüzden lokasyon, eğitim kurumu ve ücret açısından incelemenizi öneririm.

Devamı :

Dorikus.com

Facebook.com/Dorikus

Twitter.com/SenaBrn

Instagram.com/SenaBrn

 
Toplam blog
: 48
: 5171
Kayıt tarihi
: 01.03.12
 
 

1978 doğumlu, Uluslarası ilişkiler mezunu, uluslarası lojistik uzmanı, sosyal medya meraklısı, bl..