Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '12

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Kadıköy Belediyesi'ne teşekkür

Kadıköy Belediyesi'ne teşekkür
 

Kadıköy Belediyesi'ni ve emeği geçen tüm görevlileri kutlarım.


Kadıköy Belediyesi, 13-14-15-16 Aralık 2012 tarihinde Cadebostan Kültür Merkezi'nde gerçekleştirmiş olduğu 6. Kadıköy Kitap Günleri etkinliğine beni de davet etti. 

Bu davet benim açımdan oldukça önemliydi, çünkü birşeyler yazarak ortaya bir eser çıkarmaya çalışan benim gibi kişilerin çevresi olmadığından bu tür faaliyetler içinde yer alması çok zor oluyordu.

Bu etkinliğe davet edilen sadece ben değildim, benden başka bireysel standta eserlerini tanıtmaya çalışan onlarca kitap yazarı vardı.

Etkinlikle bana ait olan dört kitaptan 200 tanesini çoğunluğu öğrenci olmak üzere okurlara ücretsiz olarak verdim.

Çok sayıda gazeteci, yazar, şair ve okurla tanıştım.

**

Etkinliğin yapıldığı kültür merkezini de çok beğendim. Sinema, tiyatro, konferans salonlarıyla kısacası ziyaretçilerine sunduğu imkanlarıyla mükemmel bir yer. 

Yiyecek, içecek ihtiyacınızı karşılayabileceğiniz Hayal Kahvesi Kafe'de fiyatlar piyasaya göre oldukça hesaplı. Kafe'nin personeli kibar, yiyecekleri kaliteli. Kafe'ye gidenlere küçük bir uyarı: Patilerini uzatarak sizi karşılayan kedilerinden korkmayınız...

**

Etkinlikte görev alan personeli bırakın otururken görmeyi, yürürken bile görmedim. Çünkü hep koşuyorlardı...

Beni bu etkinliğe bir ay öncesinden davet eden Asuman Murat Toraman Hanımefendi'ye müteşekkir olduğumu söylemeden geçemeyeceğim. O da devamlı hareket halindeydi ve koşuşturuyordu...

Belediye Başkanı Sayın Selami Öztürk bütün standları tek tek gezdiler ve fotoğraf çektirme isteklerimizi de kabul ettiler.

**

Etkinlikte aksayan taraflar yok muydu? Elbette ki vardı. Ama artısıyla, eksisiyle birlikte değerlendirdiğimizde çok başarılı bulduğumu söylemek zorundayım.

Kadıköy Belediyesi'ni ve emeği geçen tüm görevlileri kutlarım.

Ömer Faruk Hüsmüllü

Emekli Felsefe Öğretmeni

 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..