Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '19

 
Kategori
Spor
Okunma Sayısı
335
 

Kadıköy'de Değişen Birşey Yok!

Neler gördük, Oğuz Sarvanlardan başlayıp, Ali Aydın’la devam eden bir nesil ve sonrasında Cüneyt Çakır, Fırat Aydınus ile Hüseyin Göçek triosu. Şimdi de Cüneyt Çakır’ın yerine yetiştirilen Ali Palabıyık. Böyle böyle 20 yıl geçti. 4 kırmızı kart yedik, Fenere 1 kart bile göstermedi hakem Ali Aydın ama 9 sarı gösterdi maçta. Serhat Akın’ı atmadı ama Bülent Korkmaz’ı attı. Bugün de hiç birşey değişmedi, değişmez de. Çünkü hakem ilk yarıda Galatasaray’ı resmen doğrarken, taçı karşı tarafa verip, penaltı uydururken aynı şeyleri Fener stadında yapmıyor. Bırakın onu, sarı kartı olan Mehmet Topal’a direk kırmızı göstermesi gerekirken, sarı bile verip oyundan atmıyor! Mariano dokundu diye kart yerken, Elif Elmas’ın biçmesine, Valbuena’nın faulune ve Tolgay’ın hareketine tepki dahi vermiyor! 

Aziz Yıldırım’ın tek tesellisi olan evimizde yenilmiyoruz masalı belki bu sene son bulur dedik ama olmadı. Burada Ali Koç’un gücünü de gördük, artık tamamen Aziz Yıldırım’ı silmiş Fener’den ki kaybetmedikleri bu maç bunu ortaya koydu. Ali Koç da bu masalla devam edecek yani uzun bir süre, buna alışın! Zaten Can Bartu’ya saygı ile çıkan takıma Nuri Alço çalmak onun da Aziz Yıldırım gibi olduğunun bir kanıtı. Her zaman ki gibi Fair Play papazın çayırında kendine yer bulamadı, hiç bir zaman da bulamayacak!

Maçtan çok bahsetmek doğru değil. Çünkü tek kale oynanan bir maç, kaçırılan goller en önemlisi de 10 kişi oynayan rakibe karşı yenilen bir gol var. Biz gol attığımızda 4-5 pozisyon öncesine kadar VAR’da inceleme yapanlar, biz gol yediğimizde nedense bunu yapmıyorlar. Bu Galatasaray’ın TFF’de ve MHK’de ne kadar etkisiz ve yalnız olduğunu da gösteriyor maalesef. Hedef22 diyoruz ama hakemlerle uğraş, TFF ile uğraş, rakip Başakşehir’le uğraş, derbilerdeki rakiplerle uğraş, sana karşı hayatının maçını oynayan diğer takımlarla uğraş. Bunlar kolay şeyler değil! Lobi faaliyeti yapacağımıza bir de Lisecilerle uğraşıp, başkanın arkasında durmaya çalış, vallahi büyük başarı. Hiç bir takım bunu kaldıramaz!

Fatih Hocam herhalde Sinan Gümüş ve Belhanda’yı artık silmiştir. Sezon sonu gönderir diye düşünüyorum. Onyekuru ligi kafasında çoktan bitirmiş.Hocam çok doğru söyledi devre arasında, bu takım değişmeli. Bana kalırsa talip varsa Diagne’den de bir an önce kurtulmalıyız, bu adam oyuncu falan değil. Daha top tutamayan oyuncuya 100 orta yapsan nolacak? Acı ama maalesef gerçek bu! Takımın net gol pozisyonlarına girememesinde geriden özellikle Marcao’nun ileriye top atışlarının olmaması çok etkili oldu. Linnes en kötü maçlarından birine imza attı ki Nagatomo her zaman bu pozisyonda formayı alır. Takımda en az 5 oyuncuya daha ihtiyaç var maalesef.

Kupa kaldırdığımız yerde, kaçan galibiyet sonrası, galibiyet yerine şampiyonluk şansının oldukça azalması hepimizi daha çok üzdü. Bundan sonra artık şampiyonluk bizim elimizde değil! Sonuna kadar savaşıp göreceğiz sonucu.

Herkese sarı kırmızılı günler dilerim
Serdar Şimşek

ETEM SEVİK bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 44
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 240
Kayıt tarihi
: 18.08.10
 
 

Herkese selamlar, Ben Serdar Şimşek. İzmir Ödemiş doğumlu olup, Elektronik mühendisi, işletme Lis..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster