Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '14

 
Kategori
Deneme
 

Kadim dostum aşka...

Satırlarıma başlamadan önce sonsuz selam eder gözlerinden öperim. Sevgiye, sevdaya, gönle, akla, nefse ve kalbe de baki selamlarımı ilet lütfen.Ve şimdi kulaklarını dört aç da söyleyeceklerimi dinle.

Günler dalga dalga kımıldıyor hayatın içinde. Bazen çekip alıyor acıları yüreklerden alaşağı ediveriyor bazen de çarşaf gibi dingin, sakin oluveriyor gönüllerde.

Ve geceler… Sessiz sedasız gibi görünse de hani örtüyormuş gibi yapsa da gamın, kederin üstünü nasıl bir vaveyladır kulaklarda yankılanan hiç durmaksızın aynı şarkının o nakaratını tekrarlayan hem de biteviye.

Sonra aralıksız yağan ve cama değil de gözpınarlarına değen damlacıklar. O damlacıklar değil mi zincirin halkası misali birbirine eklenen, eklenerek çoğalan, büyüyen, devleşen ve masum bebeciğin gözlerinden çise çise dökülen.

 

Artık güneş açsa ne olur sinelerde. Tan ağarsa gönüllerde. Bir yılan nasıl çöreklenmişse içerilere işte öyle bir şeydir anlatılamayan yalnızca yaşanan o duygu. Derken zehirli dili azar azar zerk eder o meşhur zehrini, sevdiğinizin men edilmiş dünyasından uzaklaştırmak için sizi.

Ah, ah kadim dostum aşk! Sormaz oldum değil mi nicedir halin, nasıldır, diye. Kestiler sesimi soluğumu. Senden de kadim başka bir dost, sen de tanırsın çok yakından, hicran -o benim işte- derler adına. Böyle salınarak bir manken edasıyla gezinir ya durmadan gönül bağlarında ve caka satar ya hem sana hem de ona buna. Der ki sana; Ey aşk! Ey aşk, kendini çok güçlü bir duygu mu sanırsın. Hangi aşık kavuşmuş da seni anmış bir daha. Ben olmasaydım, ekmeseydim kendi ellerimle ayrılık tohumlarını yüreklere.. sen, sen olabilir miydin ki? Unutma ve her an dua et bana zira seni yoktan var eden sevdalıların yüreğine akıttığım hasret iksiri. Hasret olmasaydı, özlemle yoğrulmasaydı senin mayan; söyle bana bu kadar kuvvetli bir şekilde hissedilir miydin sevdalı yüreklerde?

Asırlardır varım deme bana, kasım kasım kasılma, böbürlenme. Aç da oku bugüne kadar yazılan şiirleri, öyküleri, romanları ve dinle adına yakılan türküleri, mırıldan şarkıları.Ve gör kavuşmaya dair tek kelime var mı. Hep ayrılık, hep vuslata dair umutlar, hep özlem, hep hasret. Anladın değil mi ne demek istediğimi.Sen zekisindir bilirim her ne kadar kalbine girdiğinin aklını başından alsan da.

Ama dediğim gibi işte ben olmadan sen bir hiçsin, bunu aklından asla çıkarma ve arada bir de olsa bana minnet duygularını iletmeyi unutma.

Mektubunu tez yolla Aşk, bu söylediklerim karşısında neler diyeceksin, meraklardayım.

 HİCRAN

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..