Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kadim Türkler

 

Kadim Türkler

 

 

 

 

Kaşkarlı Mahmut,

Türk adının Türkler'e Tanrı tarafından verildiğini” 

“Gençlik, kuvvet, kudret ve olgunluk çağı demek olduğunu söylemiş.

Kutsallığa bakın lütfen…

 

Bizler için söylenmiş sözler o kadar değerli ki, peki biz bunların da farkında mıyız?

Dünyanın birçok yerinde, Türk’lerle ilgili araştırmalar yaptığımda bildiğimden çok daha fazlalarının olduğunu öğrendim. Dünyada var olan bir TÜRK destanı var.

Destanlar kahramanlık üzerine,

Destanlar, yüreklerin çelik kadar sert olduğu halde, gül yaprağı kadar narin olduğu, mertlikle zarafetin, savaşçı olmayla, duygusallığın hiçbir millette bu kadar yoğun yaşanmadığını da bildiklerime;

‘Kanıtlanmış ifadeler ve yazılarla öğrendiğimde bir şeye karar verdim.’

 

Ömrüm boyunca Türk’leri yazsam çok azını yazabilecektim ve çok geç kalmıştım.

Türk önemliydi, yazılması gerekenler çok değerliydi.

 

Fransız Bilgin Gelland;

“Türkler kahramandırlar, dostlarına zarar vermezler. Yüce Türk milleti tuttuğu eli bırakmaz, sözünden dönmez, iyi ve kötü günlerde dostundan ayrılmaz. Böyle bir ulusla el ele vermek yeryüzünde her zorluğu yenmek için sonsuz bir güç ve yetenek kazanmak demektir.”

 

“Siz Türk’leri tanıyor musunuz?

Üstelik bunu yabancılara değil kendimize de soralım.

 

Mustafa Kemal Atatürk;

“Benim yaratılışımda fevkalade olan bir şey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir”demiş.

 

Bende, Türk olarak dünyaya gelmiş, Türk olarak büyütülmüş ve Türk olarak Mustafa Kemal Atatürk’ün kadınlara verdiği haklarla bir Türk kadını olarak yaşamış ve bir Türk yazar olarak kitaplarımı yazmış biriyim.

 

Kadim Türk’ler kimlerdi, neler yapmışlardı?

Dünyanın asırlardır TÜRK’leri tanımasının aslı neydi?

Son zamanlarda Türk’lerin insanlık tarihine kadar uzanmış olabileceğinin araştırmaları yapılırken hala mı duracaktım ve yazmayacaktım.

 

Türk Zincirikitabımda tarihten esinlendim, oralara gittim ve sizlere anlatmaya karar verdim. Bu kitap fantastik bir Türk kitabıdır.

 

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....