Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '18

 
Kategori
TV Programları
 

Kadın, Ufak Tefek Cinayetleri Solladı

Kadın, Ufak Tefek Cinayetleri Solladı
 

Kadın


Malumunuz Salı akşamları aynı saatlerde Fox TV'de Kadın Dizisi, Star TV'de Ufak Tefek Cinayetler oluyor. Ben genelde Stardaki diziyi izlemeyi reklam aralarında Kadın'ı izliyordum. Ancak dün akşam Sarp'ın çocuklarına kavuşup kavuşamayacağı merakı ile Kadın'ı izledim.

Entrikaların fazla olduğu, haksızlıkların olduğu, yargısız infazların, iç bunaltıcı olayların yaşandığı diziler pek bana göre değil aslında. Hayatımız zaten bu tür yorucu olaylarla dolu. Bir de evimizde ekran karşısında bu tür entrikalarla neden ruhumu kirleteyim ki. Bana huzur veren, eğlendiren veya merak uyandıran filmleri izlemeyi, seviyorum. İstanbullu Gelin ve Vatanım Sensin geçen yılki favori dizilerimdi. 

Sarp 8 yıldır bir yalanın içinde yaşıyor. Kayınpederi ve karısının elinde bir kukla adeta. Şirin deseniz tam bir ruh hastası. Allah böylelerinden korusun. Bahar ve Arif aşık oldular, Arif evlenme teklif etti Bahar ölmez de kalırsam dedi. Tabi ben Sarp ile kavuşmalarını tercih ederim ancak, Arif de haklı o kadar emek verdi çocuklara Bahar'a. 

Ufak Tefek Cinayetler ise fazlaca Dallas olmadı mı sizce? Evli adamlar, kadınlar karmakarışık ilişkiler, dedikodular. Sevmedim iyice dejenere oldu hayatlar. Yabancı Dizilerden biraz örnek alıp farklı boyuta geçmeli dizi formatları. 

Kadın dizisi 37. yeni bölüm fragmanı yayınlandı. Kadın dizisi 37. yeni bölümde Sarp, ölüm döşeğinde olan Bahar'ın iyileşmesi için Şirin'i hastaneye götürmeye çalışıyor. Sarp, Şirin'i iliğini vermek için hastaneye gelmemesi halinde ölümle tehdit ediyor. Şirin ise, 'Belki Bahar'ın ölmesi kendi yaşamımdan daha çok zevk veriyordur bana' diyerek yanıt veriyor. Kadın dizisi 37. yeni bölümde Şirin ve Sarp, Bahar'ın canı için pazarlığa giriyor.
 
https://fatmacanbulaterdem.wordpress.com/
https://mavianne.blogspot.com/
https://www.instagram.com/mavianne/
 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..