Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '18

 
Kategori
Güncel
 

Kadın Cinayetleri Hukuk İçinde Çözülecek Bir Olay Değil, Sanıklarına Normal Suçlu Gibi Davranılamaz

Kadın Cinayetleri Hukuk İçinde Çözülecek Bir Olay Değil, Sanıklarına Normal Suçlu Gibi Davranılamaz
 

İşin ceza yönünü kastetmiyorum, cezada indirimsiz 40 yıl içeride yatacak; PKK’ya af çıkarırım kadın katillerine çıkarmam!

Diğer cinayetlerde yine öldürülüyor ama makul demeyelim de anlaşılır bir neden var; parasına tamah ettim, alacağımı vermedi, küfretti falan.

Ben kadın cinayetlerinde (özellikle benimle evlenmesini istedim kabul etmedi ya da işte benden boşanmak istedi gibi) anlaşılır bir neden göremiyorum.

Bu, suç ötesi bir şey, hukuk içerisine sokulamaz.

Toplumun tepkisini görüyorsunuz, bu tepki o kişiye yansıyacak, yansımıyor. Kişinin nasıl bir suç işlediğini anlaması lazım.

Adam cinayet işledim diyor; hayır cinayet değil insanlık suçu bu, alacağın cezaya ilave olarak insanlık yüzüne tükürecek!

Kişi teşhir edilerek zincirlerle ve prangalarla getirilmeli. Yakalama sırasında bütün ülke alarma geçmeli ve TV yayınları kesilerek canlı bağlantılarla katil üzerinde baskı oluşturulmalı.

İşte bu çok büyük bir caydırıcılık yaratır. 40 yıl yatmayı göze alır ala toplum karşısında bu duruma düşmeyi göze alamaz.

Kafasında kendice “namusumu korudum” diye bir gerekçe var, bu gerekçenin de öldürülmesi lazım.

Pazar tezgâhından elma çalan hırsıza bile daha kötü davranıyoruz, adam cezaevine gülerek gidiyor; böyle bir suçun cezası sade ceza olamaz, dünyaya geldiğine pişman etmek zorundayız!

Tecavüzde yine de bir duyarlılık var, kadın katilleri çok rahat; eğer illa da bir idam cezası düşünülecekse çocuklara tecavüze ve kadın katillerine düşünülebilinir. Ben idama karşıyım ama bunlar için çıkarılırsa onaylarım. Bu iki suçun dışındaki hiçbir suç idamlık değil.

Kadın katiline karşı davranışlar tepki, biz tepki gösteriyorsak devlet de tepki gösterecek, onlar farklı, emniyet diğer suçlular gibi davranamaz. En büyük yanlış burada. Halk Allah belasını versin diyor elinden gelse parçalayacak polis koluna girmiş güle oynaya gidiyor böyle şey olur mu? Aynı emniyet hakkımı istiyorum diyeni cop ve biber gazıyla yaka paça sürükleyerek götürüyor.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..