Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '16

 
Kategori
TV Programları
 

Kadın çok güzel, biraz salak, çokca sakar olmalı.Şahane Damat

Kadın çok güzel, biraz salak, çokca sakar olmalı.Şahane Damat
 

 Pensacola gecelerimizin en zevkli uğraşı kızımla oturup Türk dizilerini seyretmek. Aynen yıllar önce Paris'te İkinci Bahar, Asmalı Konağı seyrettiğimiz gibi. Elimize magnumlarımızı alıp kah gülerek, kah dedikodu yaparak dizi seyretmek bize bir süre sonra ayrı kaldığımızda hatırlayacağımız bir sürü anı biriktiriyor.

 Dün gece de yeni biz dizi bulduk. Şahane Damat. Önce diğer yaz dizilerinden ağzımız yandığı için korkarak seyretmeye başladık. Nedense yaz dizilerini pek leblebi çekirdek tadında hazırlıyor yapımcılar. Hep aynı konular ve hep aynı genç yetersiz oyuncular.

 Bu sefer öyle çıkmadı dizi. Konu gene biraz saçma ama oyuncular özellikle yan roller deneyimli tiyatro oyuncuları tarafından paylaşılmıştı ve hakikaten ortaya güzel bir komedi çıkmıştı.

 Öncelikle Karadayı'da çok sert bir rolde hayran olduğumuz  Erhan Yazıcıoğlu Poncik rolünde harika. Aynı şekilde yılların şarkıcısı Nükhet Duru Diva rolünde çok başarılı. Eğer vefat etmeseydi Oya Aydoğan'ın canlandıracağı rolü Nükhet Hanım da çok güzel oynamış.

 Aşk Doktoru, evin hizmetçisi,Almanyalı kardeşler harikalar.Hele Almanya'dan gelen anne ile Köksal Engür'ün canlandırdığı bunak Dede, komşu çatlak albay diziye büyük zevk katıyor.

 Kızım ve ben diziyi çok beğendik de. Evet gene ben bir şey buldum. Geldim takıldım bir yere.

 Dizide Burcu Özerk'in canlandırdığı Melike rolü kafama takıldı. Önce ben mi yanlış anlıyorum , değerlendiriyorum diye düşündüm. Arada sözlerde de bu fikir teyid edilince haklı olduğumu anladım. Melike çok güzel, biraz salak ve çokça sakar bir hanım kız. Bütün bu huyları onu çok beğenilir yapıyor gibi .

 Acaba diye düşündüm dizi sonlanınca. Kadın hem çok güzel, hem çok akıllı, hem çok becerikli olamaz mı. Öylesine çok örnek var ki bu durumda. 

 İlle kadın beğenilmek için güzelliğinin yanısıra salak ve sakar olmak zorunda mı.

 Sakın erkekler kendi yeteneksizliklerini örtmek ve kadının becerikli, akılı oluşu karşısında komplekse kapılmamak için böyle bir tercihe gitmesinler.

 Bu arada babaannemin bir sözü aklıma geldi.'Akılı kadın kendi fikirlerini erkeğine onun fikirleri gibi aksettiren   kadındır.'derdi rahmetli .

 Bakın beyler aklınızda olsun. Aslında kadınlar o kadar salak değil.Sakar da değil. sadece sakar ve salak rolü yaparak sizi kandırıyorlar. 

 Bence siz kanmayın.Benden söylemesi........

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..