Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Kadın dediğin, güzeldir

Kadın dediğin, güzeldir
 

Kadın dediğin

Gülümsemesinde güzeldir ki gülerken gözyaşlarının izleri silinir...

Kadın dediğin Güzeldir...

'teninin okyanusunda kulaç kulaç yudumlayabilirim seni. Kipriklerinde ki yağmurda satır satır okuyabilirim gözlerini... Hangi yola sapsam, herhangi bir bedenin esaretinde kavrulsam, yansam, duman olsam, kül olsam yinede taşırım izlerini. Kadın; seviyorum seni...'

Kadın dediğin

Şarap tadında güzeldir

Hangi üzümde hangi bağ-artık hayatımda benim dudaklarımda

Kadın dediğin

Bakmasını bildiğinde güzeldir...

'kaç hayat yaşadın, kaç imla hatasında cümle yapısını bozdun. Kaç iz bıraktın işlenen cinayetlerde, kaç sabah adressiz kaldın. Dünde yarım kalan her şeyi bu gün dudaklarımda tamamladın ve bu yüzden kelimelerim sen ve bu yüzden nefesim, soluğum sen ve bu yüzden- bu yüz - sen... Maskeni çıkardığın günden itibaren sana aitim ve ben yudum yudum sendeyim yudum yudum seni içerim...'

Kadın dediğin güzeldir

Öfkesi fırtınasında saklı ve her fırtınada şimşekler çakmadan gökyüzüne sarılmalı

peki yağmur zamanları aslında

her kadın bir omuz bulduğunda gerçekten ağlar...

bir tene sarıldığında düş sokaklarında sabahlar

bir kahvaltı sabahında, uyandığında yeni bir güne, yeni bir hayata başlar...


ki her kadın gülümsemesinde güzeldir

gülerken gözyaşlarının izleri silinir

şarap tadında hangi üzümdeydi hangi bağda

artık bir nefes hayatında ve bir yaşam dudaklarında

aşk, hissedebilene dir

ve kadın dediğin bakmasını bilene güzeldir...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..