Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

03 Kasım '06

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

Kadın dediğin benim gibi olmalı...

Kadın dediğin benim gibi olmalı...
 

Eteğimi savuran rüzgar mı esti yine!
Hani şu seyretmeye doyamadığın bacaklarımı mı gördün hadi itiraf et söyle!
Anladım, bakmaya kıyamadın sonra da başladın içinden geçenleri yerli yersiz söylemeye değil mi?
Adam dediğin de senin gibi olacak adamım..
Benim gibi bir kadından anlayacaksın içinden gelen bütün arzuları benimle yaşayacaksın ve dökeceksin içini dışını bana, sıyrılacaksın geçmişin artıklarından..
Bakımsız, suratsız, akılsız, başsız baldırsız sıfırın altında bedenle uğraşmayacaksın balina gibi ben dururken hamsiler senin neyine...
Kadın dediğin aynen benim gibi olmalı, şöyle etli butlu kalçalı, yemeği bolca salçalı..
Kadın dediğin şöyle saçlarını savurdu mu değil rüzgar, kasırga esti sanmalı herkes. Attığı adımın caddeden değil patikadan ses getirmesi gerek..
Işıltısı pırıltısı yolları aydınlatmalı, yürürken kokusu her yere sinmeli mis gibi kokmalı kadın...
Göz ucuyla süzüp baktığın, gözüm kaşım bacağım değil, tabi ki ruhumun güzelliği bilmez miyim?
Hey şimdi kime diyorum ne söylüyorum, ben yiyecek gibi ne bakıyorsun ikiz tepelerime...
Önce özümüzü sözümüzü anlatalım dinletelim kendimizi evrenimize, sonra da baksınlar bakalım felsefemize.
Beni ilk gördüğünde ruhun ruhumu sevdi değil mi ? Kadın dediğin güzel olsun da varsın beş trilyon borcum olsun demedin değil mi hayatım?
Terazinin kefesine koydunuz mu kalbinizi, beden artı ten aynı maya tutmalı yani bizim gibi sarraf olmalı teneke satmamalı..
En karanlık anında görse de adamla kadın birbirinin yüzünü öcü görmüş gibi olmamalı..
Sakın aptallık edip de güzelliğe ve yakışıklılığa dıştan görünüşe aldanmayın..
Sonra şeytan çarpmış gibi olursunuz.
Hiç düşündünüz mü? Aklınız birbirinizde olacak kadar akıllı mısınız?
Erkek dediğin, karşıdan bakar anlar kadının hasını, kadın dediğin cin gibidir bilir adamın cüzdanını..
Ahh civan perçemim adamım benim..
Ahh mor fistanlı fidanım benim..
Senin yanında olduğum gibi böyle rahatça, sere serpe hiç kimseyle birlikte oturamıyorum konuşup dertleşemiyorum biliyor musun?
Biz biliyoruz ki ne öldüren cazibe ne de şüphenin esamesi hiç doğmamış sanki bizde..
İşte bu yüzden biz birbirimizden başkasını çözmüyoruz düğmelerle..
Seninle her şeye varım, hatta o kadar ileri gidiyorum ki hayatta varsan varım..
Öpsen şöyle sıcacık dudağımdan hangi pahalı mücevher yerini alabilir ki tadının?
Ben seninle tanıştığımız ilk saniyeyi dahi hatırlıyorum bana ne yahu Ahu'yla Meriç'ten..
Hangi an, hangi saat hangi dakika tutabilir ki tenindeki vaktimi..
Bana doygunluğun hiç olmayacak kadar aç olacak adamım..
Kaybolmam etrafından dünyalıklarla, senden bir adım öteye dahi gitmem..
Özel gün de neymiş, biz özelin özeliyiz.. Keşke yanımda olsan da nefesinden nefeslensem..
Naturel güzelliğin hiç bir şeyle ölçülemeyeceğini kaç erkek bilir ki senin gibi?
Ha sen ha ben, bu saatten sonra vitrine mi koyacağız manken sevgiliyi..
İnançlı,güvenilir, vatanına bayrağına atasına saygılı, örf adet ve geleneklerine bağlı, başarıyla okuyup adam olmuş yaşadığı ülkeye ve dünyaya faydalı hizmetler veren evlatlar kimin dersin?
Vivaldi'nin ilk bahar senfonisini hep sevdim ve seni sonsuzluğa kadar eş seçtim.
Şimdi aile krallığımızı kurtarmak için sefere çıkıyorum baharlar açtığında geri dönerim sakın beni merak etme adamım..

(Bir de düşsel vaziyetler olmasaydı ne yapardık Allah’ım?)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..