Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '11

 
Kategori
Mizah
 

Kadın dırdırı

Kadın dırdırı
 

Bir çok erkeğin şikayeti, eşinin çok konuşmasıdır. Hatta durum bazen öyle vahim bir hal alır ki bazı kadınlar bile (kendinden) çok konuşan kadınlardan illalah eder, onu dışlar, çekiştirir ve kimi zaman aşağılar.

Yapılan bilimsel çalışmalar neticesinde erkeğin günde ortalama 7.000 kelime, kadının günde ortalama 25.000 kelime konuştuğu ispatlanmış. Aradaki bariz fark erkeğe kadının çok konuştuğunu düşündürüyor!

Erkek sabah işe gider, akşam işten dönene kadar bu 7.000 kelimeyi tüketir. Akşam eve geldiğinde günün yorgunluğunu atabilmek için tabiri caizse kafa dinlemek ister. Artık bayanlar iş hayatında olduğu için işe giden bayan gün içinde en fazla 15.000 kelime konuşabildiği için iş dönüşü eve geldiğinde konuşulacak 10.000 kelimeyi de beraberinde getirir.

Kadın kocasına sorar;

- Günün nasıl geçti hayatım.

Aslında bu soru erkeğe cevapladıktan sonra kendisine sorulması için sorulur. Eğer erkek geçirdiği günü biraz uzatarak anlatmaya başlarsa aralara girerek diyalogun eksenini kendi geçirdiği güne merkezleştirmeye çalışır. Erkeğin cevabı genelde birkaç kısa ve net cevaptan biridir.

- İyi / güzel / yorucu / sıkıcı / bugün çok yoruldum vs.

Eğer kadın hala konuyu kendisine çekemediyse erkek sorar;

- Senin nasıl geçti günün hayatım.

Konuşma genelde şu cümlelerle başlar. 'Ay bugün ne oldu biliyormusun', 'Sana bir şey anlatacağım duyunca şok olacaksın' gibi dikkati üzerine çekmeye çalışan cümlelerle giriş yapar. Makinalı tüfek gibi gelen kelimelerin arasında tam mermisi bitiyor susuyor diye düşünürken, şarjör değiştirir ve başka konuya geçer. Bu sürece erkeğin tahammül seviyesi her tekrarında daha da azalır.

Ve erkek büyük bir hata yapar, kadının sözünü keserek;

- Yemek ne yaptın hayatım, ben çok acıktım.

- Ne biçim adamsın sen ya, şurda iki dakika bir şey anlatıyorum beni hiç dinlemiyorsun. Yemekte ne varmış. Hizmetçin mi var senin...........

 
Toplam blog
: 161
: 1259
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

İzmir Karşıyaka'da yaşıyor Maliye mezunu http://www.karsiyakahaber.com/ yazarı   ..