Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadın kadınlığını bilecek erkek erkekliğini

Güzellik önemli değil deme bana 

yanındaki güzelse taşırsın gururla 

koluna taktın mı yakışacak 

her yerde seni de kendini de taşıyacak 

erkek erkekliğini bilecek içki de içse her gün içmeyecek 

kadın da sadece özel günde içecek 

öyle barda pavyonda isim yapmayacak 

önüne gelen selam da vermeyecek 

tanınıyorsa saygın bir ortamda tanınacak 

erkek gibi değil kadın gibi anılacak 

sadakat tek taraflı olmayacak 

erkek ben erkeğim diye 

ihtiyaç molası hesabı yapmayacak 

yaşı başı da boşver yaşamış olacak ama 

yıllarca yapmadığını son perdede oynamayacak 

erkek seksenli yılların zengin zübbesi havalarına girip 

o kadın senin bu kadın benim deyip 

o koldan o kola cirit atmayacak 

kadın afet olacak ama herkes dokunmayacak 

değerli bir mücevher gibi olacak ki 

almaya herkesin gücü yetemeyecek 

baktıklarıyla kalacak 

kadın duygusal olacak 

duygusunu da yalnızca bir erkeğe gösterecek 

güçlü olacak ama 

etrafa sadece 

erkekle güç gösterisine girmeyecek 

erkeğin ondan daha güçlü olduğunu hissedecek 

erkek dediğin zatta bunu ona gösterecek 

karamsar olmayacak kadın umut dolu bakacak 

kadife gibi olacak zarif, kibar, yumuşak 

ses tonu bile erkeğini bitirecek 

konuştukça onu eritecek 

yani demem o ki kadın kadınlığını bilecek erkek erkekliğini. 

 
Toplam blog
: 28
: 3650
Kayıt tarihi
: 12.10.10
 
 

İzmir'in Buca ilçesinde doğdum. Onbir yıldır İstanbul'da yaşıyorum. Yıllardır edebiyata olan mera..