Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '12

 
Kategori
Mizah
 

Kadın ne der, erkek ne anlar?

Erkek: Aaaa bak bak, şu karşıdaki dağ periler ülkesinin dağı.

Çocuk: Nasıl yani? Periler ülkesi diye birşey var mı?

Kadın: Yani o masallarda filan anlatılan ülke böyle görünüyor olmalı demek istiyor baban. Aynı böyle üzerinde bembeyaz pamuk gibi bulutlar filan.

Çocuk: Aaa o zaman resmini çek anne. Lütfen. Öğretmenimiz tatilde ilginç şeyleri fotoğraflayıp altına ne olduğunu yazın dedi.

Kadın: Telefonla çekiyorum. Ay çok net olmadı. Çok uzak.

Erkek: Olimpos nerde?

Kadın: Antalya’da.

Erkek: Ne işi var Antalya’da?

Kadın: Ne bileyim? Dünya oluşurken, orada oluşmuş.

Erkek: Ne?

Kadın: Dağı demiyor musun? Antalya’da değil miydi Olimpos?

Erkek: Yooo fotoğraf makinasını. Olympus değil miydi markası?

Kadın: Haaaa. E dağdan konuştuğumuz için, dağı soruyorsun sandım

Erkek: Fotoğraf çektiğimiz için, fotoğraf makinasını soruyordum.

Kadın: Ha, fotoğraf makinası Antalya’da değil. Ne işi var orda? Okula götürdüm ben onu.

Erkek: Hayatım, bence biz ayrı dünyaların insanıyız.

Kadın: Bence de.

 
Toplam blog
: 17
: 273
Kayıt tarihi
: 09.08.12
 
 

Ben kimim? Orhan Veli ne demiş kendini anlatan şiirninde: "Evvela adamım, yani sirk hayvanı f..