Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '07

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

Kadın olmak

Dünya kadınlar günü mü, yoksa Dünya emekçi kadınlar günü mü? belki de ne farkeder diyeceğiz... bir tek kelime ne değiştirir? İnanın çok şey değiştirir. Kadın var benim anadolumda sırtında küfesiyle gübre taşıyan, elleri nasır tutmuş çapa yapmaktan. adın var fabrikalarımda erkeklerle yarışta. Kadın var evinde kocasını getirdiği parayla 4, 5 çocuğa aynı eşit yedirmeye çalışmakta... İşte emekçi kadın, bu güzel günü hediye etmeyi hak eden...

Kadın var bu ülkede yetimin, garibin, her çocuğun eğitim, sağlık hakkından çalıp kazanıp zengin sınıfın da sözüm ona elit dedikleri adamların kadınları. Nerden geldiğini bilmeden bize bizim paramızla hava atan, tvlerde, gazetelerde boy boy, nerde ne yedi, nerde ne içti bir de gözümüzün içine baka baka anlatan kadınlar... Evinde bile emek göstermeyen, bir çorba pişirip çocuklarının önüne koymayan kadınlar..

Lütfen kimse gerçekten emekçi kadınların hakkını yemesin. Dünya kadınlar günü değil. DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜ. VE BİZLER EMEK VERMEKTEN ASLA YILMAYIZ. YETER Kİ ERKEKLER BİZE ARTIK ÇİÇEKSİNİZ BÖCEKSİNİZ DİYE ALDATMACA SÖZCÜKLER KULLANMASIN. BİZ NE ÇİÇEĞİZ, NE BÖCEK, NE KELEBEK. BİZLER ÖNCE İNSANIZ, KADINIZ, ANAYIZ. VE ŞU BİR GERÇEK Kİ, YAŞAMIN TÜM ALANINDA SİZLERDEN DAHA GÜÇLÜ, DAHA BAŞARILIYIZ. TÜM EMEKÇİ ARKADAŞLARIMIN GÜNÜ KUTLU OLSUN....

 
Toplam blog
: 43
: 589
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

Bu dünyada kimine eş, kimine kardeş, kimine evlat oldum. Evlatlar doğurdum. Sevdim, sevilmedim. S..