Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '16

 
Kategori
Şiir
 

Kadın Sen de iste ! !

Kadın Sen de iste ! !
 

Emanetimi ver kadın sen kim oluyorsun !
 
Sendeki beni kısıtlıyorsun, al ben seninim. 
 
Kızma fıtrat böyle istemiş…
 
                    ***
 
Kaçma bu yol senin, ben seninim sen benim,
 
Neden ağır gelir mahsulden sonra sulanmak.
 
Kızma fıtrat böyle istemiş…
 
                  ***
 
Zordur yaşamak! Çile sana da bana da zor.
 
İnsan sevdiğine zulüm yapar mı? Kadın! Sus.
 
Kızma fıtrat böyle istemiş…
 
                   ***
 
Bir gün dışarda bir gün içerde geçse ömür,
 
Sensiz zaman geçer mi, özlemez misin?
 
Kızma fıtrat böyle istemiş…
 
                     ***
 
Hayır'ın! Ere kolay mı, erin incinir, sen karı’sın.
 
Sensiz ne anlamı var yaşamın haklısın zordur.
 
Amma! Kızma fıtrat böyle istemiş…
 
                  ***
 
İsteğin çocuk senin ya Erin! Seni ister sen karısın,
 
Seni ister koca’n, kocaoğlan ilk seni gördü anadan.
 
Kızma fıtrat böyle istemiş…
 
                 ***
 
 
 
Acıkınca kızar düşününce azar koca oğlan, bu bu!!
 
Seninle beyt’lendi, evi seninle kurdu çatı için ölür O.
 
Kızma nazımın fıtrat böyle istemiş…
 
                   ***
 
Ehlibeyt’i, direği senin için yarattı Mevla, sar sahip ol an’a,
 
Sev sevil Ana, işçi arı koca rahman, rahimsin akdi hüsnem.
 
Kızma nazımın fıtrat böyle istemiş…
 
                  ***
 
Kim istemiş; Rahman, rahim adıyla kadın Er’i; Er kadını istemiş
 
Âdem Havva yı! Yusuf çeç derdinde ya Züleyha deme, sus Yusuf..! 
 
Nefse Kızma nazımın fıtrat böyle istemiş…
 
ADANA/SEYHAN
 
        02/06/2016
 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..