Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '13

 
Kategori
Sosyoloji
 

Kadın şeytandır diyorsunuz ama katillerin %99’u erkek; buna ne diyeceksiniz?

Kadın şeytandır diyorsunuz ama katillerin %99’u erkek; buna ne diyeceksiniz?
 

Sayın hemcinslerim, Tanrı size torpil geçmiş olabilir ama artık dünyadasınız ve benim elimdesiniz! Mazeret belli: Yapan biziz ama sebep kadınlar! Yani kadınlar olmasaydı siz hiç katil olmayacaktınız öyle mi? Ayrıca dikkatinizi çekti mi bilmiyorum, melekler kadın şeklinde resmediliyor ve bu resimleri de siz yapıyorsunuz. Kadına şeytan diyorsunuz, kan ve ölüm sizin elinizden oluyor ve şeytan dediğiniz kadının melek şeklinde resmini yapıyorsunuz. 

Kimi niçin öldürdüğünüz umurumda değil ama kadınlara yapılan “şeytan” benzetmesi insafsızlık demiyorum, yanlış. Şeytan ne yapar? Kötülük yapar. Elbet kötüleri vardır. Geneline bakarsak böyle olmadığını görüyoruz. Birini öldürmeye gittiğinizde karınızın sizi buna teşvik ettiğini, dahası sebep olduğunu, bu cinayeti onun yüzünden işlediğinizi ispat etmeden kadınlar için “şeytan” kelimesini kullanamazsınız

Lan şunlara bak ya! Dünyanın anasını tövbe tövbe… mışlar hala kadınlar şeytanmış! Ben hiçbir savaşta ordunun önünde kadın görmedim. Tarihin sayfaları pala sallayan bıyıklılarla dolu. Hitler dünyayı kana bulayan savaş kararını yatak odasında mı aldı? Halepçe katliamında Saddam’ın eline bombaları karısı mı verdi?

Ya valla kadınları savunmak gibi bir derdim yok! Bana ne, iğde bacaklılar, yerin dibine girsin! Haksızlığa tahammül edemiyorum!

Kadınlara ne için şeytan dendiğini bir türlü çıkaramıyorum. Bu biraz dine dayanıyor. Din kadınları günah unsuru olarak görüyor. Tam bilmiyorum ama belki bazı ayetlerde kadından uzak durulması öğütleniyordur. E yani kutsal bile kadını böyle tarif ediyorsa kadınlar da tarife uymaya çalışıyorlar. Kadınların dişiliğinin kötülük nedeni olması normalde kadın karakterinin şeytana benzetilmesi bu canlı türüne haksızlık oluyor. Çünkü buram buram günaha hazır bir vücudun sahibi, nefsiyle mücadele ederek kötülüklerden uzak durabiliyor. Ve siz onu genelin içine sokup “şeytan” benzetmesi yapıyorsunuz. 

Biliyor musunuz kadınlara “şeytan” diyenlerle cenneti onların ayakları altına serenler aynı kişiler. 

Kötülükleri kadınlar yapmıyor ama kadınlar kötülüklere neden oluyorlar. Açık giyiniyor, sokağa çıkıyor, yabancı bir erkekle konuşuyor, internette çet yapıyor, birini seviyor, biriyle beraber oluyor… Koca ya da diğerleri bunu kabul etmiyor ve olan oluyor. Burada kadın olayın sebebi. Türkiye’de cinayetlerin tahminen yarısı bu nedenle (namus gerekçesiyle) işleniyor. Demek ki kadınlar bunları yapmasalar cinayetler yarı yarıya azalacak. Aksilik bu ya işte kadınlar da yaşamak istiyorlar. Vay şeytanın arka bacakları sizi! Evinizde rahat rahat otursanız da erkeklerin elini kana bulamasanız olmaz mıydı? 

Gerçekten erkekler kötülüklere bulaşırken kadınlar onları teşvik ediyor olabilir mi? Bazı kadınların kuş beyinli olduğu maalesef doğru. Memur Selahattin’in karısı “Herkes küpünü doldurdu, ev ocak sahibi oldu; sen niye rüşvet almıyorsun?” diyormuş. Kimi kadınların kocalarını cinayete azmettirmiş olabileceğini düşünüyorum ama ama bu, genelin içinde küçük  bir orandır. Yani olayları fişekleseler, her olayın içinde olsalar bir yerlerde adları duyulurdu. Gerçi bazı adli vakalarda kadınlar da var ama ağırlık erkeklerde. Buna rağmen erkekler rahman, kadınlar şeytan; Allah Allah!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..