Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '10

 
Kategori
Dostluk
 

Kadın ve arkadaşı 2

Kadın ve arkadaşı 2
 

güller, güzel güller


Hiç bilmeden, ne yazacağıma karar vermeden ama neyin hakkında yazacağımı bilerek diyeyim...

Arkadaşım Gülgün'ü yazmak istedim bu akşam.

Çok seviyorum, kızıyorum çokça, söyleniyorum ona,

gülüyorum, güldürüyorum .

Ağlatmamışımdır muhtemelen ama üzmüşlüğüm de vardır çokça kendisini.

Neresinde durduğumu bilmediğim zamanlarımın sarı saçlı kızıdır benim için.

Mavi gözlerini çok severim, neşesini, bitmeyen enerjisini bazen de beni sarsalayışını,

-sinir olarak ta olsa- çok severim.

Asık suratıma ve başöğretmen tavırlı haspalıklarıma da kendileri pek sinirlenir.

Sarsalar beni, hatta tartaklamışlığı da vardır geçmiş zamanlarda.

Haketmişimdir mutlaka sarsalanmayı da, haşlanmayı da.

Çünkü kendim de gülüyorum şimdi o haspalıklara. Öyle olmuşumdur mutlaka eğer Gülgün söylüyorsa.

Kendi salaklıklarımıza çok güleriz, ağlanacak hallerimizi anarken karnımıza ağrılar girer.

Bana '' salaaak!!'' deyişini çok severim.

Yıllarımız vardır geçmişimizde ve biliyorum geleceğimizin de ipoteğini vermiş gibiyizdir birbirimize.

Çok sıkboğaz etmeden birbirimizi, şunu biliriz;

Gençliğimizde nasıl olduysak bir arada, ve bugün de öyleysek hiç sektirmeden,

yarın da olacaksak eğer, yaşlı birer kaknem olduğumuzda da en çok ikimiz anlayacağız

birbirimize ne söylediğimizi.

'' Hemşire, bugün belim çok ağrıdı benim'' dediğinde birimiz, ''çok evham yaptın yine ööööf''

diyebilenimiz olacağız birimiz.

Ya da '' gel bak, bu yağı sürelim, pembe ispirto da iyi geliyormuş ağrıya'' diyenimiz,

sonra da, '' sürdün mü ağrıyan yerlerine'' diye kontrolü elden bırakmayanımız olacağız.

'' Anama da çok benzedin, çok daralttın beni aaaaaaaaaa yeter!!!'' dediğimizde,

'' O kadar da değil artık yuh!!'' deyip kızanımız olacağız.

Çok seviyorum ben bu kızı.

Çoğu zaman deliler takımı gibiyiz.

Annemin, çok sevip kıyamadığı , '' özledim ben Gülgünü yahu hiç görünmüyor bu aralar'' dediği,

bu sarışın, mavi gözlü afet-i devranı,

ünversitemin çalışkanı, ben Structure cı Gürel den 07 alırken, o 70 çekip beni bayıltanı,

akıllı, güzel, Kamil'in arabesk şarkılar söyleteni,

ikinci kocasının hiç haketmediği,

canımın içi, avucumun içi,

reng-i ruhsarına Gülgun dedirteni,

müzik bölümünün en yakışıklısının aşık olduğu,

televizyonlarda çıktığında da, '' hııı o Murat bu'' diyeni,

güzeller güzeli minik kuşumu çoook severim ben çok.....

Özlem Erkaplan

 
Toplam blog
: 66
: 576
Kayıt tarihi
: 26.01.09
 
 

1963 doğumluyum. İngilizce öğretmeliği yapıyorum. 20 yaşında bir oğlum var. İzmir' de yaşayan şan..