Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '18

 
Kategori
Edebiyat
 

Kadın ve Erkek Üzerine Kelâm-ı Kibar Deyişler

Kadın ve Erkek Üzerine Kelâm-ı Kibar Deyişler
 

** Kadını aşağılarda bırakıp da zirveye tırmanan toplum yoktur. Ama kadının zirveye çıkardığı toplum çoktur.
** Bir kadına zekâsı dolayısıyla mı yoksa güzelliği dolayısıyla mı iltifat etmeli? 
** Bir rivayete göre, kadın yaratıldıktan sonra ilk icat edilen eşya “ayna” olmuş!
** Kadının susması, kopacak fırtınanın habercisidir. Tedbirli olmalı!
** Nice kadın düşmanları gördüm, kadın için deli oluyorlardı.
** Melek aramıyorum, Pamuk Prenses olsun da istemiyorum; sadece kadın olsun, ama benim olsun.
** Erkek öyle sanır; ama erkek kadını seçen değil, kadın tarafından seçilendir.
** Kim ne derse desin kadınlar, erkeklere göre daha yaratıcıdırlar.
** Kadınları bana sen anlatma! Onlar nasılsa kendilerini anlatacaklardır.
** Herkes kötü yola düşmüş olan kadına veryansın ediyor. Peki, o kadını kötü yola düşürenlerden ne haber?
** Bir kadının ilk aşkı olman, onun ilk kocası olacaksın demek değildir.
**Kadına şiddet uygulayan, kadının özgürlüğünü kısıtlayan, kadına ikinci sınıf vatandaş muamelesi yapan bir millet “Medeni” olma vasfını hak etmemektedir.
**Sevişirken, savaşırken, tarlada çalışırken kadını yanında istersin de dolaşırken, yaşarken neden istemezsin?
**Kendileri odun gibi olan bazı kızlar, beğenmedikleri erkeklere “Balta!” diyorlar.
ORUÇ BABA
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..