Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '08

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
1569
 

Kadın ve romantizm

Kadın ve romantizm
 

Kadınlar romantizmi sevseler de ne yazık ki çoğu zaman romantik değillerdir.

Kibarlık yapıp “çoğu zaman” dedim.
Aslında kadın romantik değildir...sadece romantiklik adına sergilenen oyunun seyircisidirler.

Uygulayıcısı ve yaratıcısı olmaları zordur.
Erkeklerden daha fazla gerçekçidirler.
Daha planlayıcıdırlar.
Hayata bakışları romantizmi içermez.
Ama romantizmi yaşamak isterler. Yaşatmak değildir amaçları. Başlatmak da olmamıştır zaten.

Her ne kadar ağlaşsalarda romantizmin yokluğundan...romantizm olan durumlarda da onlardır en önce bunu bırakıp giden.

Kadınların hayata dair rahatsız edici gerçekçilikleri zaman içinde erkeği de eline geçirmektedir.
İlişkilerin başında bir takım romantik hareketler kadınların hoşuna gidiyorken ve görmek de istiyorlarken, sonrasında bu romantik hareketlerin yerini fena halde gerçekçilikleri almakta...erkeğin türlü romantizm kokulu hareketleri kadınları mutlu etmemektedir.

Hatta kadınlar sorumluluk sahibi erkek, hegemonya kuran erkek, ciddi erkek görmek istemektedirler...Romantizm eksik olsun.
Arabayı değiştirelim...şurdaki siteden eve girelim...falan filan gibi itekleyici dürtülerin sahibi olurlarken. Romantizm ne kadar da hafif ve boş kalmaktadır. Romantizm ile karın doymamakta...ilişkiler sağlıklı bir yolda yürüyememektedir.

Erkeklere şekil vermeyi iş edinirken bu sırada artık romantizmin üç kuruş değeri kalmamaktır. Bu durum erkeğin romantizmini de tüketmekte...kurutmaktadır.

<ı>(Kadın şair sayısına bakın...kaç adet vardır? Erkek şair sayısına yaklaşabilmekte midir acaba?)
Kadınların romantizmi sadece seyirliktir...yaşatıp devam ettirmek üzerine kurulu değildir.

Bu bakımdan erkeklerin romantikliği bir noktada göze hoş gelen hareketlerden öteye gitmemektedir...Tıpkı suya yazı yazmak gibidir.

(ilk olarak http://hayattanmasallardanbiraz.blogspot.com/ adresinde yayımlanmıştır.)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

bence erkekler romantıklermıs gb görunuyorlar yanı cıcek alan onlar ama cıcegı almalarını hatırlatan kım acaba? sarkı söyleyen sıır yazan onlar pekı bunları kendılerımı dusunuyor yoksa sevgılısının gönlunu almaları ıcın bır es dost mu önerıyor onlara kendılerı dusunselerdı romantık olduklarını dusunurdum belkı ama romantızım farklı bısey bır gazetede okumustum bır genc sevgılısı ıcın bır gölde teknenın ıcını sevgılısının en cok sevdıgı cıceklerle dolduruyor cıcekten yapılmıs bır tacı sevgılısıne verıyor... gb ıste gercek romantızım böyle olur pekı bunu/bunları yapan erkekler kac kısı

cansu kenar 
 17.08.2010 19:13
Cevap :
aslinda kaynak kadinin varligi onun sayesinde tum bunlar olabiliyor dogru fakat diger yandan da daha duyarli olan kadin oldugu halde romantizm konusunda da bir o kadar duyarsiz sanki...sadece seyretmesi bakimindan soyluyorum.  18.08.2010 14:02
 

Belki istisnalar genel kuralı bozmaz ama,ben duygusuz,sevgisiz,romantizmsiz,özensizliği düşünemiyorum bile.Keşke,öyle bir adamlar olsa.Hani nerde romantik adamlar :))

Mavili 
 17.12.2008 12:36
Cevap :
Cok dogru demissiniz...romantizmsiz ozensizlik...bu durum gittikce artmakta. Sevgi ve selamlarimla  17.12.2008 14:46
 

"kadınlar" demeyelim de şuna "bazı kadınlar" diyelim isterseniz:) erkekler kadar romantik bir ortam yaratamazlar belki ama, romantik bir ortama da hayır diyemezler.. tesbitler güzel.. elinize sağlık.

sema öztürk 
 16.12.2008 21:58
Cevap :
benim de demek istedigim buydu...hayir demezler...seyredendirler zaten...ama tabii bazi kadinlar belki romantik olabilir...ama romantizmi begenmek romantikliktir demek istemiyorum...yanlis anlasilma olmasin: ) Sevgi ve selamlarimla.  16.12.2008 22:43
 

Yazdıklarınıza katılmamak elde değil. Hep yutturdular bize kadınlar romantik erkekleri tercih eder diye:)(Tabi biz de yuttuk!) Aydınlattığınız için teşekkür ederim.Saygılarımla...

İbrahim Halil Yeter 
 16.12.2008 20:27
Cevap :
bilmem ki...dusunduklerimi...gozlemlediklerimi ve hem cevremde hem de kendim de gorduklerimi yazdim...: ) Sevgi ve selamlarimla.  16.12.2008 20:48
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 237
Toplam yorum
: 729
Toplam mesaj
: 78
Ort. okunma sayısı
: 1280
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster