Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Kadın yazarların avantajları

Kadın yazarların avantajları
 

Tempo dergisinde “ Kadın yazarların avantajları” başlığını görünce yazıya balıklama daldım.

“Kadın Şarkıcıların sahnedeki avantajlarını biliyorum ama kadın yazarların ne avantajı olabilir ki?” diye düşündüm.

Enteresan maddeler sıralanmış ama aklımda en altı çizili kalanı paylaşmak istedim.

<ı>“ Büyük bir müjde olarak haber verdikleri hamileliklerinin her aşamasını ve sonrada anneliklerini, ilk defa kendileri hamile kalıyormuş gibi, aylarca, yıllarca anlatabilir, bu şekilde prim yapabilirler. Her yıl binlerce hamile kalırken neden onların ki ‘beklenen’ ve ‘farklı’ olur, anlamak mümkün değildir.

<ı>İclal Aydın yazmıştı tüm safhaları, sonra Ayşe Arman, şimdi de Tuğçe Baran kod adlı yazarımız......”

Ne demek şimdi bu?

Yağmur yağarken Motosikletini bir üst geçidin altına çekip, yoldan geçen kamyonlar üzerine çamur sıçratırken, Laptopu ile köşe yazısını yazıp, gönderen, “Tuğçe Baran” diye biri yok mu yani?

Yoksa?

E yazıları yazan, Tuğçe Baranım diye geçinen kim?

Varsa?

Bu adamlar niye böyle yazdı?

Kafam karıştı.

Dilek Önder diye biri de mi yok acaba?

Kim yazıyor kardeşim o zaman bu yazıları?

Yav..... Bir de bunlar şimdi erkek çıkmasın!

“Size hayranım”, “yazılarınıza bayılıyorum”, “gözlerinizde eriyorum “diye e- mail atan erkek okurlar düşünsün.

Kadın yazarların avantajlarını yazarken takıldığımız konuya bak!

Gırgırıye’de Güllü ( Gülşen Bubikoğlu) ünlü olmuştu da, bir gazino sahibi Bayram’ı ( Müjdat Gezen) sahneye çıkartmaya karar vermiş “ Bayramiye” şeklinde sahneye çıkartmış “ Başka türlü ünlü olamazsın” demişti ya.

İnsan ister istemez “Bu işler de böyle mi oluyor” diye merak ediyor..

Foto:http://www.haber7.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..