Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '19

 
Kategori
Psikoloji
 

Kadın

Bunca sessizliğin koynunda ve karanlığın ardında, ellerin buz kesmişken, dudakların...

Kadın ruhunun derinliklerine inmişti şeytan ''benim'' diyordu sessizce. Bedene sahip olan kalbin alıcısı yoktu ortalıkta. ''bekle!'' dedi kadın ''gelecek biliyorum. Her günün sabahında ve her gecenin karanlığında mutlaka gelir aklıma. Gelecek biliyorum bırakmaz beni sana!''

....

Sessizlik.

Öfke denizinde ki patlamalar. Nice hırçın tavırlar, akan onlarca yaş.

Acı. Derin ve büyük bir acı.

Gelmez beklenen. Kimsesiz kalmış ve kandırılmış bir benlik, beyne kan pompalamayı bırakan bir kalp. Güneyli insanın Kuzeyde ki yaşam savaşı. Toprak altındaki çıplak beden. Sonrası soğuk...

Yazık olmuş yarım kalmış birliktelik ve sonsuz nefret. 

Yine de küçük bir umut. Güne güneşle başlayan hayaller ve mutluluk. Sen doğan güneşin sıcaklığı, baharda kuşlar gibi gelip dalıma konan, o beyaz atlı prens, elmayı ısırsam koşup gelecek olan. Dudaklarımdaki ıslaklık. Huzur...

Müzik ne kadar güzel şey. Sen ne güzel.. yarına bırakılan umutlar, gece kurulan hayaller, sensiz konuştuğum sen. bir ben, bir sana kavuşamadığım için aşk ne güzel. Dokunduğum duvar, boş palet, sandaletlerim ne güzel. Ayağımı bastığım toprak, nefes almak çok güzel.

...

Gitti.

Ne şeytanı içinde tutabildi kadın ne duygularını. Uçurumun kenarında kollarını açtı ve avazı çıktığı kadar haykırdı. Sonra.. İçindeki güneşi batırdı, siyaha boyadı sesleri ve görüneni. Hiç bir şey kalmadı içinde ve kadın bir adım geri attı. Boşluğa dalmıştı öylece, boşlukta kalmıştı. 

Yanıldı.

Ve her gecenin karanlığında aklına gelmeyeni her günün sabahında da istemedi.

Bitti. 

 

 
Toplam blog
: 5
: 284
Kayıt tarihi
: 19.11.12
 
 

25 yaşında, yenilikçi, realist ve objektifim. ..