Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kadına bir şeyler oldu !.

Kadına bir şeyler oldu !.
 

Bir kadın tipi türedi ; cevval, dişli , saldırgan.." doğuştan kadın" cinsindenmiş!

Araştırmacının biri, bunların neye bu hale geldiğini incelemiş. Vardığı sonuç şu; Bunlar diyor, ya nikah masasında damat adayı tarafından bırakılıp kaçılan kadınlardır, ya da sevgilisini en iyi arkadaşı ile yatakta basmışlardır.. teşhisi bu araştırmacının.

Tedavi yolunu da işaret etmiş adamcağız. Diyor ki; böyleleri eski lambalı radyolara benzer, dehşetli parazit yaparlar, bazende armut gibi bakarlar.. kafalarına bir tane çaktın mı eski ayarlarına geri dönerler.. hatta ben nerdeydim, ne oldu bana? diye de sorarlar..
Bu tedavi metotları bizi aşar. Alakadar da etmez..
Asıl mesele bunların diğer elmaları da çürütmeye yönelik saldırılarıdır..

Derler ki, garibim munis hatuna "Bana baksana sen bana! ben ana rahmine düştüğümde özel yetiştirildim, tıpkı hormonsuz domates gibi bundan böyle bana meyledeceksin"

" Başımda erkeğim olsun da, bir gram aşım olsun" diyen hedefi çoluk çocuğa karışıp, evinin kadını olmayı düşleyen kadın, vardır bir hikmeti deyip bu sese kulak verd mi, haliylen bir gram aklı da uçup gider.. kayış koptumu bir daha eski ayarlarına döndürmek müşkil iş..

Şimdi etraf böyleleri ile dolu; Avropadaki teknik inkilabı müteakıben, cinsler arasındaki fıtri farkı kabul etmeyen "doğuştan kadın" nesli ortalığa çıktı..

Rahmetli anacığımla, bunların örneklerini tv kanallarında izlerken, güldürürdü beni, anacığım çok hiddetlenir;

"Adamlar da yıldılar, gözleri korktu haliylen; böyle akara kokara şarlayan kadına yanaşılır mı? oğlum biz de kadın olduk; çok şükür ne itildik ne kakıldık. Şükrümüzü bildik, olanla idare ettik.. yahu bunlar erkeği tez elden ya mezara ya da kodese gönderirler.."

Her iki tarafın da işi müşkil; Tez elden, birinin çıkıp bunlara ayar çekmesi lazım;

"sapıtmayın, huysuz avratlar; erkeğine itaat etmek, onun ekmeğini yemek, yaradılışındaki fıtratın hikmetini kabullenmek senin için bir zillet değil, bilakis hakkın olanı almaktır bunda ne beis var?"

Tül geçirgen ama bulanık..
Saptırmadan ibaret, bir modernizm icadı ve maalesef tabuları yıkmak için girdiği her yerde insanlığı ayakta tutan ne kadar değer varsa önce yağmalıyor ama bakıyorsun ki bir an da kendisi "tabu" olmuş..

Ve hayvanâtta olduğu gibi, başka menfaatler ve sâir sapık hisler, o hürmet ve merhameti mağlûp edip, o dünya cennetini cehenneme çeviririyor..

Bilgeler, insanlığı; ortaklığın, düzen ve ve o düzen içindeki intizamın, adaletin bir arada tuttuğunu söylüyorlar ve ilave ediyorlar düzensizlik asla bağsızlık değildir diyorlar.

 
Toplam blog
: 25
: 405
Kayıt tarihi
: 05.11.08
 
 

Ben yalnızlığın ne olduğunu bilirim. Ama artık değilim. Şimdi bunu biliyorum ve hiç unutmak istemiyo..