Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '20

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadına Ne Zaman Bakarım?

Karşı cinsler birbirine bakar, rahatsız etmeden, normal bir şey.

Öncelikle söyleyim ben bana bak diyen kadına bakarım (Öyle demez de ben anlarım)

Açık saçık giyinmişse.

Çünkü nefsiniz var ve nefsine hâkim olmayı mantıksız buluyorum, kayıtsız kalamayız.

Çok güzelse

Güzele bakmak sevap zaten.

Çirkin ama seksiyse.

Aslında seksi olmak da güzelliktir.

Bilerek tahrik ediyorsa.

Emeğini boşa çıkarmayalım değil mi?

Ya da tersine yüz vermiyorsa.

Ben biraz arsızım bana bakmayan kadınlara daha çok bakarım.

Kazara bir yeri açılırsa.

Bu zaten dikkat çekici bir şey.

O da bana bakıyorsa.

Kırk yılda bir olur zaten. Hani belki başka bir anlamı vardır. Fırsatı kaçırmayalım.

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..