Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadına Yalvaran Erkek Gördüm de Erkeğe Yalvaran Kadın Görmedim, Bir de Erkekler Gururlu Derler

Kadına Yalvaran Erkek Gördüm de Erkeğe Yalvaran Kadın Görmedim, Bir de Erkekler Gururlu Derler
 

Ne için yalvardıklarına da bakmak lazım, aşk dileniyorlar. Dil döküp tavlamaya çalışıyorlar, kadında istedikleri bir şey var.

Tamam ama yine de şu yiğit miğit heriflerin kendilerinden aşağı gördükleri kadınlara yalvarmaları tuhaf kaçıyor.

Tatlı söz söyleyecek kandırmaya çalışacaklar ama lütfen nolur gibi laf etmeyecekler, niye yalvarıyorsunuz ki nasılsa gelecekler, başka gidecekleri yer mi var.

Çirkin erkekler yalvarıyor, parasız, basit… Değilse Brad Pitt’in herhangi bir kadına yalvardığını hiç sanmıyorum. Yani bu durumda kadınlar erkekleri yalvartıyoruz diyemezler, yiğitsen beni yalvart da göreyim çünkü daha dün yalvardım, üzerinden biraz zaman geçsin!

Hele de ben onursuz Cemşit kapılarında yatarım! Ayaklarında paspas olduk; kadınların erkeklere yalvardığını bir görsem gam yemeyeceğim!

Fırsat bırakmıyoruz ki, bir yiğitlik yapayım dedim erketeye yatıp bekledim, altı ay sonra biri bana doğru geldi. Hah dedim erkeklik planı tuttu “ Affedersiniz Süleymaniye ne tarafta?” Yol soracakmış!

Yani kendilerine bu kadar ilgi gösterilen kadınlar erkeklere niye yalvarsınlar.

İyi ama onur gurur deyince erkekler, bu nasıl iş? Erkeklerde kadınlara karşı zaaf var, Brad Bitt gibi birinin çirkin bir kadına yalvardığını gözlerimle gördüm. Şahsen düşük profil ben bile yalvarmam!

Elde etmek, kandırmak, tavlamak her neyse işte bunun için yapıyorlarsa tamam da bunlar da yalvarma sayılır söylemeleri yeterli olmalı.

Bu yalvarma halleri erkeklikle bağdaşmıyor.

Erkekler yalvarıyor ya kadınlarda da bir hava bir hava…

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..