Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadına yüz vermeyen karakterli değil her şeye sahip olan erkektir; kendinden emin olmasın da görelim

Kadına yüz vermeyen karakterli değil her şeye sahip olan erkektir; kendinden emin olmasın da görelim
 

Sinir oluyorum böyle erkeklere, beleşten Tatar Ramazan! Boy pos yerinde, el yüz düzgün; fakir olsan bile şansın var. Bir de havalarından geçilmiyor, sanki kendileri yarattılar bu tabloyu!

Kıskanmak mı, parçalayasım geliyor; böyle adaletsizlik olmaz ki! Sen iki tel saçını tükürükle dur, eloğlu aslan yelesini koyuverdi mi hatunlar etrafında pervane. Üstelik hiç karakter sorunu yaşamıyorlar.

Aslında karizma da kişilik de Bilal İnci’de ama Kadir esas oğlan. Kadınlar bir de sen şöylesin böylesin diye bizi kandırıyorlar. Peki, evde kalan yakışıklı var mı? Evde kalanı alırsak bizde de yok.

Tanrı’nın yarattığı ama bizim değiştiremediğimiz şeyleri sevmiyorum, böyle bir şansımız olmalıydı. Başkalarının beğenmediği seni beğeniyorsa güzel değilsin.

Güzellik bir kesime, zenginlik bir kesime, itibar bir kesime verilmiş deniliyor. Eğer bunlardan biri diğerlerini aldıysa kendi almıştır deniliyor. Güzellik için geçerli değil bu ve ben itiraz ediyorum buna.

Yakışıklı erkeklerin daha da yakışıklı olmaya çalışmaları bizim gibi düşük profilli erkeklere karşı ayıp oluyor ama onlara bir şey diyemiyoruz, haklarıymış. Ben kendi adıma bu ezikliği azaltmak için yakışıklılardan uzak duruyorum ama bütün güzel kadınlar o yana gidince başım o yana kayıyor. Hem zaten Kıvanç Tatlıtuğ ile yan yana olmanız kıvançlığın size bulaşmasını sağlamıyor.

Yakışıklı erkeklerin zararı sadece yakışıklı olmaları ve güzel kadınları kapmaları değil, bize ayrılanlar da o yana gidiyorlar, ortada sap gibi kalıyoruz; umudumuzu da çalıyorlar. Aynı şey bizimle güzel kadınlar arasında olmuyor.

Yakışıklı erkeklerle ilgili bu bedava kendine güven fıtrat haksızlığıdır. Bu güvenin verdiği rahat halleriyle hatunları tavlıyorlar. Benim gibi pantolonu düşük olsun yırtık Şaziye’nin önünde bile titrer. Böyle de bir haksızlık var işte. Biz yanaşamıyoruz, onlar içine giriyor. Yakışıklı erkek imparatorluğunun sonu gelmesi dileğimle. Değilse bize ekmek yok.

Kadınların erkeklere bakışını da değiştirmek mümkün. Enteller de biraz böyle; bu yüzden entel olmayı düşünüyorum. Entel kadınların masalarında hiç yakışıklı erkek yok. Çünkü yakışıklı erkekler bu masalarda sadece yakışıklı olarak kalırlarmış.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..