Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınca itiraflar

Kadınca itiraflar
 

Okuduğum bir haberde, ‘ Kadınca itiraflar ‘ yer almış.

Bu habere göre;

' Hayır ' demeyi severiz.

Gerçek olmasa bile güzel olduğumuzu duymak genelde çok hoşumuza gider.

‘ Kolay kadın ‘ imajı vermemek için çok istesek bile en az üç kere, ‘ hayır ‘ deriz. Ancak gerçekten sabırlı olanlar istediğini alır.

Bir ortama girdiğimizde tüm kadınları süzüp hepsinden kalça, bel, bacak, yüz ve kıyafet güzelliğini kendimizle kıyaslarız.

Ağlamak silahımızdır.

İsteklerimiz reddedilirse bazen bunun için ağlamayı silah olarak kullanırız.

Terk edildiğimizde veya reddedildiğimizde üzüntümüzü gidermek için sığınacak bir omuz ararız. Bu da genellikle eski sevgilimizdir.

‘ Çok sarhoştum, bir şey hatırlamıyorum, aslında seni arkadaş, olarak görüyorum ‘ sözlerini mutlaka kullanmışızdır. Amacımız karşımızdakinin gururunu kırmamaktır. Tabi bununla demek istediğimiz, ‘ kırılma ama seni beğenmiyorum veya senden hoşlanmıyorum ‘

Unuttuk deriz.

Aslında herşeyi hatırlar ama sadece sorunlardan kaçmak için unutma yoluna gideriz.

Gururumuz incindiğinde bunu düzeltecek ve her aradığımızda yanımıza gelecek bir erkek mutlaka vardır.

Hepimiz bize zarar vereceğini bildiğimiz halde serseri bir erkeğe tutulup hayatımızı karartır, bizi gerçekten seven kişinin omzunda onun için ağlarız.

En heyecanlı filmlerde bile o kendisini filme kaptırmışken biz neden elimizi tutmadığını düşünmekten filmi kaçırırız.

Daima rejim yaparız ama bunu sadece kilo verebildiğimiz zaman duyururuz.

Sabahları eşimiz uyanmadan, saç, baş ve diğer gerekli hazırlıkları yapmış oluruz.

Bu habere göre erkeklerin bizi anlamasının imkan ve ihtimali yok. Düşündüm de bu haberde yazılanların hemen hemen hepsi doğru. Bizler gerçekten de anlaşılmaz yaratıklarmışız. Sonra kalkıp erkeklere kızıyoruz, ' neden beni anlamıyorsun ' diye

Erkekler bizi bazen anlamaya çalışıyor ama bazen de çok karışık olduğumuz için anlamaya çalışma zahmetine hiç girmiyor. Sanırım o tip erkekler daha gerçekci.

Şimdi erkeklerin durumuna gerçekten üzüldüm. Size kolay gelsin beyler...

:) İyi bayramlar

http://www.esmakahraman.com/kadinca-itiraflar/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..