Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '14

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Kadını koru, doğayı sev, bebeği öp

Kadını koru, doğayı sev, bebeği öp
 

Yine bebekli bir çift gördüm ve bekar oluşuma yandım sayın seyirciler. Aşırı çocuk sevgim beni bitiriyor. Elbette birçok anne baba şimdi diyecek ki çocuk bakmak kolay değil. Bir insan yetiştirmenin hele de bizim gibi toplumda binbir türlü zorluğu olduğunun farkındayım. Devletin çocuklu ailelere beş kuruş yardım vermediği ama kendi çocuklarına ayakkabı kutuları feda ettiğinin bu memlekette sadece karayolu değil vatandaşın her gün koynunuza aldığınız masum bebeğiniz cebine, boğazına yol yapıldığınında farkındayım. Lakin o çocuğu sevmek, gezdirmek büyütmek yani işin romantik kısmı bence tüm stressi çekmeyi değer. 

Örneğin daha bugün AVM de kaç çocuk sevdim, kaçının yanaklarını sıktım, kaçıyla fotoğraf çekildim ben de hatırlamıyorum. Tabi fotoğraf çekilemedik çünkü bazı bebekler bu tip makinelere karşı hem psikolojik olarak hem sağlıkları açısından pek hoş karşılamıyormuş. Bu ara salgın vakalarından dolayı bazı aileler uzaktan sevin diyor. Ama ben uzaktan sevemem ki madem onu öyle gezdiriyorsun o zaman sevgi patlamasını da göğüsleyeceksin kardeşim :)

O masum tatlı bebek benim iş yoğunluğumu, okul hayatımı ve sınav stressimi kısa bir süreliğine bile unutturabiliyor, üstümden alıyorsa kim bilir aileye neler yapmıyordur. Tabi bizim ki bilimsellikten ve mantık çerçevelerinden uzak romantik bir bakış açısı :) Eminim gece ve sabah ağlamaları sizi uykunuzdan ediyordur ve tabi bir de şu yemek yedirme, alt değiştirme olayı. Zor olmalı. Lakin sonuçta o büyüyecek ve artık sizin bir parçanız olarak hem bu dünyada hem öbür dünya da varlığını devam ettirecek. Velhasıl kelam belki de mutluluğun formülü şarkıdaki gibi çok açıktır. Bir sen bir bebek miydi :)

Bana gelirsek, henüz bekarlıktan kurduğum imparatorluğu bozmayı düşünmüyorum. Daha yazın gitmem gereken bir Amerika ve Sonbaharda gitmem gereken Rusya ve Azerbeycan var. Daha gencim ben. Velhasıl kelam,  kadını koruyun, doğayı sevin, bebeği de öpün benim yerime sevgili gençler.

Emre Erden  

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..