Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Kadınım ben

Yoruldum artık
Beyninde insan,
Bedeninde kadın olmaktan
Sana, size ve de onlara
Selam verip saymaktan...

Evet deyip yaşama sarılmaktan,
Gönüllerde gönül olmaktan
Hayır dediğimde suçlanıp, susturulmaktan
Sorularınızı yanıtlamaktan.

Konuştuğunuzda dinlemekten,
Anlattığınızda anladım demekten
Sonra iyi insan, iyi kadın olmaktan.
Ama sev dediğinizde sevememekten
Sevmedim demekten.

Sonra suçlandım
Duyarsızlıktan,
Duygusuzluktan.
Mahkum edildim, hüküm giydim
Korkaklıktan, kötülükten
Kalpsiz olmaktan...

Kadınım ben
Yalnızlığında da,
Senle, sizleyken de
Sevemedim diye seni-sizi,
Hatta suçluyorsa da herkes beni,
Yine kadınım ben.

Söyle bana - söyleyin bana
Ben hiç küstüm mü sana
Ben hiç kırıldım mı size
Yalana meyledip kaçtım mı
Dostluğu hiçe sayıp
Sensiz-sizsiz oldum mu?

Ağladığımda yalnızdım
Akan gözyaşlarımdı benim
Yoktu yanımda sevdanız,
Yaşlandığımda, sensiz-sizsiz
Geçen yıllarımdı benim
Sürgündeyken aşklarınız...

Öyleyse söyleyin bana:
Bittiyse eğer, aşksız bu ömür
Ya da geçtiyse sevgisiz bu zaman
Bu biraz da sizin suçunuz..
Bu biraz da sizin suçunuz..!

Rukiye Çelik
15.11.2007 22:17:00

 
Toplam blog
: 145
: 243
Kayıt tarihi
: 26.12.08
 
 

Köy Enstitüsü mezunu bir öğretmenin kızı olarak 10 Kasım 1953 yılında Posof'un ücra bir köyünde a..