Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kadınım ben

Pembe işli kundağa ilk sarıldığım günden beri. Bana biçilen elbiseyi ilk giydiğim günden beri. Alnımın yazısı bu. Böyle yazmış yaradan. Bir bildiği vardır tabiî ki.

Kadınım ben, ilk çocukluğumdan beri. Anne olduğum, evciliklerde yemek yaptığım, bebeğimi ayağımda salladığım günden beri.

Kadınım ben, genç kızlığa geçişin en derin izlerini yüreğime kazıdığım günden beri. Kadınım ilk aşık olduğum, ilk hayaller kurduğum, beyaz gelinliğimin duvağını sürüyerek baba evinden çıktığım günden beri.

Kadınım bambaşka evlerde bilmediğim sözleri kabullendiğim, haykırmak isterken sesimin kısıldığı günden beri. Kadınım, eksiğim, yokum, yalnızım, yarımım.

Kadınım, yarinim, yoldaşınım, arkadaşınım. Kadınım, her şeyim, hiçbirşeyim.Gücüm, güçsüzlüğüm, sakladıklarım, savurup saçtıklarım. Taşıyan, pişiren, döken, saçan.Benim, kadınım.

Kadınım, kırılganım, camdanım, taştanım, demir, tunçtanım. Kadınım mutluğa koşanım, hüzüne yelken açanım.

Kadınım, bağrında binbir renk taşıyanım.

Kadınım ben, her zaman burada, yanındayım.

 
Toplam blog
: 13
: 913
Kayıt tarihi
: 04.02.10
 
 

İstanbul doğumluyum.Bir kızım var 4 yaşında. Okumayı ve yazmayı çok seviyorum. Yazdıklarımı paylaşma..