Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Kadınım

Kadınım
 

sevgiliye sitem var çünkü çok uzakalarad


Soğuk karanlık gecelerin sessiz adamıyım

Yürüyorum sonu bitmek bilmeyen kaldırımlarda

İçimdeki benle çıkıyorum yolculuğa

Levhasız, işaretsiz ve kılavuzu olmayan yollarda

Meçhule gidercesine gidiyorum


Ah kadınım!

Ne olurdu sen olsaydın yanımda

Sıcacık ellerinle tutuverseydin ellerimi

Ne olurdu yanıp tutuşan yüreğime

Soğuk su serpiverseydin

Ne olurdu kucak açıp tebessüm etseydin


Ben bu sevdalardan vaz geçtim kadınım

Her gün garip bir sızı,

Her gün acılar içinde kıvranıyorum

Ama içimdeki “bene” sözüm kar etmiyor

Boş ver at gitsin diyorum

Bulunmaz Hint kumaşı mısın sanki

Niceleri benim gibi yanıp tutuştu

Kara sevdalardan başı belaya girdi

Senin için her şeyi göze alıyorum kadınım

Ama içimdeki” ben” ille de sen diyor


Ah kadınım!

Ne olurdu sen olsaydın yanımda, yanı başımda

Türküler söyleseydik içten içe

Muştular saçsaydık etrafımıza

Ayın karanlığı aydınlattığı gibi

Sende dünyamı aydınlatsaydın


Ah kadınım!

Güneşin buzları erittiği gibi

Hala sende beni eritecek misin?


aziz AKBAL
20.10.2001 Bitlis-Ahlat
http://haydanliya-hayranim.tr.gg

 
Toplam blog
: 22
: 589
Kayıt tarihi
: 11.07.09
 
 

Kahraman Maraş'ın Göksun kazasına bağlı HAYDAN-DOĞANKONAK köyünde  1977doğdum... Maraş İmamhatip li..