Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

28 Şubat '07

 
Kategori
Haber
 

Kadının cinsellikten haz alması insan hakkı!

Kadının cinsellikten haz alması insan hakkı!
 

Duyduk duymadık demeyin kadının hakkını yemeyin!

Böyle de hak mı olurmuş kardeşim mi diyorsunuz? Ben bilmiyorum efendim sizinde bildiğiniz gibi ben kör kütük bir cahilim.. Ama öğrenme iç güdülerimi devreye sokuyorum. Kim bilir haz almayı yasak günah bildirdi zamanın yetkili ilgili insanları ki bende haz alma duygumu iptal ettim öğrenme içgüdümü devreye soktum. Evet hatırladım efendim aynen yukarıda yazdığım gibi oldurdum kendimi.. Gelişmeye aç ülkemde biz kadınlara da haz hakkı veren dernek kurulmuş. ''Cinsel Eğitim, Tedavi ve Araştırma Derneği (CETAD).
"Kadının Cinselliği Dosyası" adı altında da bir dosya hazırlanmış. Allah hepsinden razı olsun burayı katıksız aktarıyorum çünkü uydurmak olmaz kendi fikrimce..

''CETAD'ın "Kadın Cinselliği" dosyası, beş kadından birinin eşinin tecavüzüne uğradığını, bekaret, ilk ilişki, arzulanmama korkularının cinselliği engellediğini, % 64'ünün evlenmeden cinsel ilişki kurmadığını gösterdi. CETAD "cinsel haz insan hakkı" diyor.''

''İstanbul Üniversitesi Psikiyatri Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Şahika Yüksel ve Bilkent Üniversitesi Siyaset Bilimi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Dilek Cindoğlu tarafından hazırlanan dosyada, kadınların cinsel hayatlarında karşılaştığı sorunlar, toplumsal baskının kadın cinselliği üzerindeki etkileri anlatılıyor.

Dosyanın temel vurgusu, "cinsellik ve cinsel haz bir insan hakkıdır". Dosya, kadınların tam vatandaş olması için, cinselliği nasıl, ne zaman yaşadığına kendisinin karar vermesinin gerektiğini belirtiyor.''

Sevgili kadınlar bizler haz almadan yaşamaya çalışırken, bu değerli uzmanlar, bizlerin cinsellik korkularımızın çeşit çeşit olduğunu dahi saptamışlar.. Billahada bu uzman doktorlarımızın hakkı ödenmez.

Kadınların çocukluktan itibaren cinsellikle ilgili önyargılarla büyütüldüğümüzü, bu korkuların yine kendi kadınlarımız olan annelerimiz ablalarımız yengelerimiz komşu kadınlarımız tarafından yakınlarındaki kız çocuklarına günahtır ayıptır yasaktır kelimeleriyle sıkı sıkıya tü kaka diye tembihlendiğini her kadın kendi yetiştiği ortama göre mutlaka hatırlıyordur bunları okurken..

Yapılan bu çok mühim toplantıda, hele ki bizim toplumumuzdaki kadınların kültür ve inanç değerlerimizin getirdiği bakış açısıyla, cinsel yönden deneyimsiz olduğumuz belirtilerek ve buna karşın genç kızın evlenene kadar "yetişkin bir kadından daha az cinsel bilgiye sahip olması beklenir.'' (şartmış gibi) Bu genç kızlarımız evlendikten hemen sonraki "cinsel hayatında her nedense başarı beklenilen yine bu kadınlarımız" değil mi?

İşte bizim toplumuzdaki kadınların cinsellikle ilgili korkuları yani (ÖCÜLERİ)

* Bekareti kaza ile kaybetme korkusu

* Bekaretin belli olmaması korkusu

* İlk ilişki korkusu

* Yeterince arzulanmama korkusu

* Hamile kalamama korkusu

* Hamilelikten sonra beğenilmeme korkusu

* Yaşlanma korkusu

* Menopoz korkusu

"Tanıdık erkek tecavüz ederse daha iyi (mi)?"

Hişştt konuyu aklınız saptırmadan yazıyı lütfen okumaya devam ediniz!!!

Konuyla ilgili uzmanlarımız toplumumuzda cinsel şiddet gören kadınlar bunu açıklamakta çok zorluk yaşıyorlar utanıyorlar demiş.. ( Aynen doğru demiş canım uzmanım)

Bizim insanımızın değerlendirmesi gözüyle olaya yaklaşıp elin erkeğinin tecavüzündense kadının kendi kocasının tecavüzü iyidir hoştur mübahtır. Onlar karı koca nasılsa barışırlar yine sevişirler.. Sakın yalan söylemeyin çarpılırsınız oracıkta daha, hangimizin mahallesinde bunları dedikodu gazetesinden işitmedik ki? Yaaa uzmanlar işi biliyor kardeşim bende biliyorum çünkü onlardan okuyup öğreniyorum ülkemin gazetelerinde bangır bangır yazıyor.. Oysa ki kız çocuklarımız belki de bu haberleri okumasınlar haberleri olmasınlar diye bunca yıllar okutturulmuyordu Allah bilir..

Artık kardelenler açıyor yemezler. ( Yerseniz reklamlarda)

Bu koca dediğimiz herif karısına tecavüz etti diyelim. Acaba o akılsız aklı biliyor mu eşi hanımefendi istemeden yaşadığı bu olay sonrası nasıl travma yaşıyor? Bu kanunsuzluğu yapan erkek milletinden cevap bekliyorum ???

Ben okumamış gibi saydım kendimi ama uzmanlar da haklılar bu görüşlerinde saygı duyuyorum..

Bizim medyada ve TV. dizilerimizde eşi tarafından tecavüz edilen kadın sırf iyilik muhabbet tatlılık olsun anlayışıyla barıştırılıyor ve bu olaylar iyi bir şeymiş izlenimi verildiği için, halkımızda bunları yanlış değerlendiriyormuş efendim.. Konuları ayırt edelim lütfen!

Kadınlar cinselliği bilmiyor. ( Kim diyor?)

CETAD'ın bu toplantıdan önce yaptığı anketlerde, kadınların yüzde 57'sinin cinsellik konusunda "pek bilgili değilim ya da hiç bilgili değilim" yanıtı verdiğine işaret etmişler, erkeklerde bu oranın yüzde 34 olduğunu hatırlatmışlar.. ( Adamlar tecavüz edecekleri için, bu işleri bildikleri çıkıvermiş ortaya:( .)

Ben duydum buyurunuz sizlerde duyunuz değişik bir sonuç daha.. Bekar kadınların yüzde 64'ünün cinsel ilişkiye girmeden evlendiği ve kadınların ilk cinsel ilişkileri sırasında maalesef "hayal kırıklığı, endişe ve korku" yaşadığı saptanmış ve açıklanmış.. Kimse aksini iddia etmesin tövbe günaha girer yoksa..

Son olarak Rapordaki diğer tespitler ne?ymiş bakalım, bakalım..

* Her beş kadından biri eşinin tecavüzüne maruz kalıyor.

* Kadınların çoğu kızlık zarının yırtılmasını "patlama" gibi algılıyor. Yırtılmaması, kan gelmemesi halinde, endişeleniyor.

* Evlenene kadar cinselliği "gizli", "kötü", "çirkin" gören kadınlar, evlendikten sonra "güzel", "temiz", "doyumlu" cinsellik yaşamaya zorlanıyor.

* Kadınların çoğu gebelikte cinselliğe kötü gözle bakıyor. Hamilelik sonrasında "beğenilmeme hissiyle" cinsellikten soğuyor.

* Cinselliğin en iyi yaşanabileceği, hamile kalma korkusunun yaşanmadığı dönem olan menopoz döneminde kadınlar cinsellikten uzaklaşıyor.

* Kadınlar ilerleyen yaşlarında cinsellikten "emekli" olurken, erkeklerin cinsel yaşamlarını sürdürmeleri normal karşılanıyor.

* Kadınlar fantezi kurmaktan kaçınıyor.

Canım kız kardeşlerim, sizler birer ışıksınız erkeklerin gezegeninde ( bunu hiç unutmayınız) onlar siz-siz önlerini dahi göremezler - hakkınızı hatırlayınız, hazzınızın tadına varınız...

''Kadınlar birer melektir''

Sabiha Rana

Yedi düvel gönüllere beyaz düşler paylaşımıdır...

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..