Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadının Günlüğü & Erkeğin Günlüğü

 
Konuyu uzun uzun anlatmaya gerek olduğunu düşünmüyorum...
Özetle.....


Kadının Günlüğünde Yazanlar:
Bugün kocam XXX’de bazı farklılıklar hissettim, moralim çok bozuk. Akşam iş çıkışı dışarıda yemek yemek için plan yapmıştık. Birlikte gitmeyi en çok sevdiğimiz yerlerden birine gittik. Aslında genelde buraya gittiğimizde hep çok mutlu olur.
 
Yemeğe gitmeden önce kızlarla buluşup alışverişe gittim, biraz fazla oyalandığım için geç kaldım. Ama 15 dakika falan bekledi beni, yani saatlerce falan bekletmedim sonuçta.
 
Buluşacağımız yere gittiğimde suratı biraz asıktı, “beklettiğim için üzgünüm canım” dedim sadece gülümsedi. Aslında yemek boyunca konuştuk, sohbette ettik, hatta bir ara gülümsedi bile ama genelde benim açtığım konularda konuştuk ve normalden daha dalgın gibiydi :( 
 
Geç kaldığım için bozulduğunu düşündüm ama yemek boyunca durgunluğu devam etti. Sanki kafasında bir şeyler var gibiydi. Sorunun daha derin bir şey olduğunu düşünüyorum.
 
“Burası biraz kalabalıkmış başka bir yere gidelim mi?” dedim, “Gerek yok, yer kalkarız” dedi.
Yemek boyunca onu fazla zorlamamak ve sakin kalması için uzatmadım ama kahve içerken gözlerinin içine baktım ve “ Neyin var?” diye sordum, “Yok bir şeyim”. Eğer ben bir şey yaptıysam veya bana bozulduysa bunu söylemesini istedim bana “ Çok uzatıyorsun” diye cevap verdi. Onda bir farklılık sezdiğimi ve endişelendiğimi söylediğimde “ Benimle ilgili olmadığını, bilmem gereken bir şey olursa anlatacağını” söyledi.
 
Eve dönerken yolda ona “Seni seviyorum” diyip elini tuttum, sadece suratıma baktı ve gülümsedi, daha sonra kafasını çevirip yola odaklandı. 
Bu duruma gerçekten bir açıklama bulamıyorum. Neden Neden Neden bana “ben de seni seviyorum” demedi?
 
Acaba sorun ne?
Eve vardığımızda kendimi gerçekten çok kötü hissediyordum. 
Eve girince üzerini değiştirdi ve televizyonda sevdiği bir programa takıldı, ben de pijamalarımı giyip yanına oturdum. Eline dokunmak istedim ama gözü televizyondaydı.
Sonunda “Ben yatıyorum” dedim, sadece “Tamam canım” dedi.
 
15 dakika sonra yatağa geldi, arkasını döndü ve uyudu :(
Elbette ben bütün gece uyuyamadım, döndüm durdum. Sanırım onu kaybediyorum. Evliliğimin bu hale geldiğine inanmak o kadar zor ki..

 
Erkeğin Günlüğünde Yazanlar:
Sabah motosikletimi bir türlü çalıştıramadım. Daha önce de teklediği oluyordu ama sanırım bu defa sorun daha büyük. Hafta sonu tamirciye götüreyim ve bu arada lastiklerine de baktırayım.
Yemeği biraz fazla kaçırdım sanırım midem ağrıyor, en iyisi yatmadan bir soda içmek.
 
 
Toplam blog
: 104
: 199
Kayıt tarihi
: 09.04.15
 
 

Papatya Somer ..