Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

21 Ekim '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kadının Günlüğü:Pişirdiğim Yemekler!?

Kadının Günlüğü:Pişirdiğim Yemekler!?
 

Düşündüm de evleneli tam otuz yıl olmuş... Az buz değil ha. Kocaman bir otuz yıl. Nasıl geçti diye sormayın! Bizim evliliğimizde tıpkı sizlerin evliliği gibi; güllük gülistanlık. (!)

****
Her kadın gibi, bende yıllarca yemek pişirdim..
Pişirdim diyorum, çünkü;
otuz yıllık evlilik hayatımda yapmış olduğum yemeklerin hepsi, şu an şehrin lağımlarında dolaşıyor...
Bunca yıldır, bir Allah'ın kulu çıkıp da;''eline sağlık'' demedi!
Tabii ki de canları sağolsun.
Aslında diyeceğim şu ki, geçte olsa; hepsine ''afiyet olsun.''

****

Ben bir kadınım!

Ben bir anneyim!

Ben bir insanım!

Yaşamalar arasında yaşamak istiyorum!

****

Ve ...

Her şeye rağmen, ailemi çok seviyorum.

****

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..