Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Kadının korkusu "meme kanseri"

Kadının korkusu "meme kanseri"
 

Kadinlar icin baska bir önemlidir gögüsleri. Gencliginden itibaren hem güzellik unsuru, hem bebegi ile arasindaki en büyük ve kutsal bagdir. Kücük gögüslü olmak takintidir kadinlarda ya da büyük goguslü olmak.

Son zamanlarda artan kanser vakkalalari ile bir baska boyuta tirmandi , saglik boyutu girdi isin icine. Kanser vakkalaridaki artişin basta cevre kirliligi, beslenme, sigara , stres , genetik faktorlerle etkilendigini biliyoruz.

4 yil kadar önce idi. Dolar 1300'lerden 1700'lü rakkamlara 1 günde sicradi benimde 60 000 civarinda bir meblag ile isim var. Aradaki farki bankaya nakit ödemem gerek. Biz hop oturup, hop kalkiyoruz.Ben gece yarilarina kadar ekonomi programlarinin yorumlarini izliyorum, sabah işe gidiyorum. Hayatimin en zor donemlerinden biri idi o günler. Cumartesi gecesi yine program izliyorum. Gögsum kasindi gibi geldi, Bir baktim elime sertlik geliyor. Bir anda kaynar bir kazana girdim, çiktim o anda kafamdan ne senaryolar gecti. İsin kotusu ertesi günü tatil .
Birkac doktora gittim. Herkes alinmasini söyledi kistik bir beze , ama büyüme egilimi vardi. Büyük bir hastanede bezeyi aldilar, temiz çikti. Üc yil hic kontrole gitmedim. Tabiki sadece korkudan. Simdi alti ayda bir kontrolüm var. Kontrollerimi kendim de mutlaka yapiyorum. Kesinlikle ihmale gelmeyecek bir konu. Bu konuda nette de bir cok bilgi bulabilirsiniz.

Aman kadinlar erken teshis hayat kurtarir. Bazen göğsümdeki bezenin sikintidan ciktiğini dusunuyorum. Bazen de , bezenin bir uyari olabilecegini. Hayatta hic birsey için üzülmemek gerektigini hatirlatan bir uyari oldugunu dusunuyorum.

saglikla kalin sevgiler- ayse

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..