Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '13

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

Kadınlar; her gününüz kutlu olsun...

Kadınlar; her gününüz kutlu olsun...
 

Görsel alıntıdır.


Makyaj yapmayı pek sevmem, yaptığım hafifçe renklendirmeleri saymazsak pek yapıyor sayılmam. Sadelik her zaman çok daha naif ve çekici gelmiştir bana, doğal olanı tercih ederim hep.

Yapay çiçekleri de sevmem pek, kır çiçekleri çok daha samimi görünürler gözüme.

Dereleri severim, şırıl şırıl akıp duran, kah daralıp kah azıcık genişleyen dereleri. Kenarına oturup saatlerce bakabilirim, hayaller kurup ruhumu dinlendirebilirim bir derenin...Çünkü son derece masum ve uysaldır bana göre, bir o kadar da sıcak ve içten.

Süslü püslü bahçeler de pek çekmez beni, salaş görünen bahçeler çok daha cezbedici gelmiştir bana hep, o süslü püslü bahçeler içindeki o canım çiçeklerin doğallığını öldürür gibi gelir bana.

İşte bundandır benim kadınlar günü, anneler günü gibi klişeleşmiş günlere itirazım. Suniliği pek sevmem ben, doğal ve içten olan tercihimdir her zaman...

Sıcacık, samimi sözcüklerin arasında sevdiklerinizin kokularını da içimize sindirebildiğimiz günler hep bizlerin olsun...

 

Her gününüz sevgiyle dolsun...

Kadınlar;

Her gününüz kutlu olsun...

 

 

 

 

N.D.ÖRS

07 Mart 2013

Bilecik

 
Toplam blog
: 153
: 1584
Kayıt tarihi
: 18.12.08
 
 

Yaşamayı seven, yaşamı dürüst ve içten yaşayan, evi, eşi ve iki yavrusunun annesi... ..