Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Kadınlar, Keremcem ve sıradakiler

Kadınlar, Keremcem ve sıradakiler
 

Kadınların neyi beğendini, neyi istediğini, ne beklediğini şimdiye kadar anlamış değilim. Bir kadını herşeyiyle anlamak ölümsüzlüğün sırrını bulmak gibi imkansız birşey sanırım. Bu muamma bir süre daha devam edecek gibi. Özellikle genç kızları anlamak mümkün değil. Yaşça ben de büyük değilim, delikanlılığın kapsama alanından yavaş yavaş çıkarken arkama baktığımda onyedi onsekiz yaşındakiler artık “genç” görünüyor. Haliyle zevkler, beğeniler, ilişkiler, herşey değişiyor.

Popstar, Oryantal Star, Top Star (bunu ben uydurdum) derken ülkeye yirmi yıl yetecek kadar “yıldız” kazandırdık. Yetenekli insanlar çıkmadı değil ama bazen insanlar öyle seçimler yapıyor ki akıl sır erdiremiyorum. Evet, Keremcem’e takmış durumdayım! Alıcı gözüyle bakıyorum ve yakışıklı bulmuyorum. Tekrar bakıyorum ama nafile. Ses mi? Yok efendim ses de yok. Kıskanıyor, çekemiyor diyebilirsiniz. Çekemiyorum! Ben de seneye 14 Nisan’da Keremcem’i protesto için Unkapanına mı yürüsem acaba?

Geçen gün haberlerde (ne işi varsa orada!) Keremcem’in konserinden görüntüler yayınladılar. Aman Yarabbi ayılanlar, bayılanlar, yırtınanlar… Bu adam ne zaman bu hale geldi diye soruyorum kendime. Cevabı bulabilmiş değilim henüz. Tarkan konseri olsa tamam derim, alıştık artık sislerin içinde Tarkan’ın üstüne atlayanlara, bayılıp ambulansa taşınanlara, ağlaya ağlaya şarkılarını söyleyenlere ama gel gör ki sahnedeki Keremcem! Bayanların bu adamı beğenmesine bir anlam veremiyorum. Acaba biz mi birşeyleri yanlış yapıyoruz diyorum ama bir türlü mantıklı bir sonuca varamıyorum. Yok yok, kadınlar anlaşılmaz yaratıklar. Ben ahiret gününü bekliyorum, ilk sorum bu konuyla ilgili olacak. Kadınlarla yani Keremcemle değil. Onu zaten dünyada yeterince tanıdık.

 
Toplam blog
: 128
: 1989
Kayıt tarihi
: 03.10.06
 
 

Gözlerini kapat ve düşün: bir cümle kaç kişide farklı etki yaratır? Birbirimizi anlamanın gittikçe z..