Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Kadınlar da horluyor, hem de alasından!...

Kadınlar da horluyor, hem de alasından!...
 

HORLAMAZ DEMEYİN!


Kadınlar, zarafetin ve nezaketin sembolü kadınlar...

Bir kuş misali, huzur içinde, yüzünde melek gibi bir ifadeyle uyuduğunu düşündüğümüz kadınlar...

Fiziki farklılıklarından olayı, erkekten her daim daha zarif olan kadınlar....

Uyku perilerinin tek dokunuşuyla bir meleğe dönüşen kadınlar....

Bu bir ironi....

İşin aslı hiç de böyle değil ne yazık ki...

Horluyorlar arkadaş, horluyorlaaaarrrr......

Sesleri duyar gibiyim....

Asla...

Ben asla horlamam... Ne münasebet .... Aaaaa kesinlikle yalan...

Ben de bu suçlamayı ilk duyduğumda sizler gibi tepki verdim maalesef ki... Yakıştıramadım kendime...

Ama duydum bir kere... İnansam da inanmasam da kurt düştü bir kere içime... Horluyormuşum haaaa... Berbat bir şey bu....

Yaş ve kemal sözcükleri bir araya gelince mi olur, yoksa her geçen gün daha çok yorulur da insan ondan mı olur bu kestiremedim, ancak üzüldüm...

Eşim gürültülü değil sadece nefes alış verişin biraz sesli dese de , olmaz bir kadın horlamaz, horlamamalı... Horlama ve erkek sözcükleri birbirine yakışır ancak kadının etrafına uğramamalı bu ifade... Kadının çizilen zarafetine aykırı bu kavram... Horul horul horlamaaaakkk....

İmdadımıza radyo frekans cihazı yetişti neyse ki hanımlar....

Horlamaya sebep olan burun etlerinde şişmeler, küçük dil büyümesi, yumuşak damağın sarkması gibi rahatsızlıkların tedavisinde kullanılıyormuş artık bu cihaz..

Bu cihazla yapılan tedavide burun etleri ve küçük dil küçültülüyor, damak sarkması önleniyor. Horlamanın nedenleri arasında olan burun etlerinde şişmeler, küçük dil büyümesi, yumuşak damağın sarkması gibi rahatsızlıklar ağrısız, kansız ve kısa sürede tedavi ediliyor. Yaklaşık 15 dakika süren tıbbi müdahaleyle hastalar bu rahatsızlıklarından kurtuluyor. Hasta cihazla yapılan tedavinin ardından ayağa kalkarak, yatmasına gerek kalmadan hastaneden ayrılıyor. Bu rahatsızlıklar ortadan kalktığı için horlama kesiliyor.

Eğer 6.9 şiddetine ulaştıysa horlamanız bu yöntemi denemekte yarar var.

Ben şimdilik işin başındayım...

Umarım fırtına öncesi sessizliği değildir bu.....

Huzurlu ve bir melek edasıyla uyuyabileceğimiz günler arzusuyla...

Arzuliden....

 
Toplam blog
: 77
: 2768
Kayıt tarihi
: 17.07.08
 
 

Her şey ya da hiçbir şey... Ben misali gailesi olanlar, bir arzunuz varsa yaşamdan arzuliden arzular..