Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '07

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
408
 

Kadınlar dönektir !

Kadınlar dönektir !
 

"Kadın dönektir, rüzgarda tüy gibi
Düşünceleri hep değişir..
Daima tatlı
Güzel yüzlü ama gülüşü de gözyaşları da
Hep yalandır." VERDİ

Şarkının ilk söylendiği andan itibaren ulusal marş hızıyla yayılmasının sebebi müziği miydi tek başına? yoksa sözleri de etkili oldu mu? hep düşünürüm... demiş Hıncal Uluç.

Ve kendisinin tanıdığı bir bayan arkadaşının, sevgilisinden ayrıldığı zaman... 2 gün göz yaşı döktüğünü ama hemen sonra başka biriyle ilişkiye girdiği anlatmış. Ve tabii ki bu şarkıyla hemencecik bağlantı kurup, bütün kadınlara ithaf etmeye kalkışmış.

Sanki hiç bir erkek böyle davranmazmış gibi...

Mesele, onun kadın olması mıydı?... demiş.

Peki ne yapsaymış?

Sevgilisi onu terkedip gitmiş...bir ömür ardından ağlayıp karalar mı bağlasaymış. İşte tipik bir erkek düşüncesi...

Bütün erkekler böyle düşünür demiyorum ama,nedense erkekler kendileri herşeyi bir kenara atıp giderler, ondan sonra da "beni unutmasın " diye temenni eder beklerler.

Ama tam aksi olunca da hüsrana uğrarlar.Hüsrana uğradıklarını da açıklayamaz çamur atarlar.

Bir de kendinden örnek vermiş,hayatına 2 kadın girmiş ama... 16 yıl arayla...

Peki bu kadınlar onu terk edip gitmişler de, 16 yıl öylece durmuş sadakat mı göstermiş? çok merak ettim doğrusu.

Hem magazin sayfalarında çeşit çeşit hatunlarla boy gösteren kim di? Haa onlar öylesine canım,yani arkadaş...

Çok kızdım yaaa, beyler artık anlasın. Özellikle kendi ayakları üstünde durabilen kadınlar...terkedildiklerinde artık günlerce ağlamıyorlar.

Ben şahsen bir gün bile ağlamam. Beni istemeyeni ben hiç istemem, he güzel paylaşımlar var ise, onları hatıralar arasına koyar, arada yad ederim.

Sibel Can'ın şarkısında olduğu gibi...

Gidene boş ver
Gelene hoşgeldin de
Başka çaresi yok... :)))

Kıymet bilmeyene , kıymet verme devri kapandı artık, bu böyle biline.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

erkeklere akıl sır ermez.. herşeyi kendilerine müstehak görürler.. sadık olan onlardır.. aldatan ise hep kadınlardır.. falan da filan.. Hıncal'a bişey diyemiyorum.. yeri değil:)) teşekkürler .. sevgiler.

sema öztürk 
 17.12.2007 0:11
Cevap :
Ben de yorumuna teşekkür ediyorum.Sevgiler...  17.12.2007 19:37
 

ama o gitti diye değil... Nasıl oldu ben bu adamı sevebildim diye ağlarım.. O ağlayışımda asla uzun sürmez... Hıncal bey seviyor show yapmayı, nasiplenmeyi kendince... Zevkle okudum...sevgimle...

Portakal Çiçeği ve FISILTI 
 16.12.2007 21:25
Cevap :
Zaten nedense pek sempatim yoktur ona karşı,ondan mıdır bilmem sinirlendim:))))Yorumun için teşekkürler,Sevgiler  16.12.2007 22:33
 

Zevjle okudum. Hıncal Bey topun ağzında olunca... Kadınların ne denli güçlü oldukları bir kez daha sergilendi. Saygılar sunarım

DurmuşGüler 
 16.12.2007 15:53
Cevap :
:))) Teşekkürler,sevgi ve saygılar.  16.12.2007 16:04
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 351
Toplam yorum
: 1482
Toplam mesaj
: 167
Ort. okunma sayısı
: 3179
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster