Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '07

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

Kadınlar Günü mü?

Kadınlar Günü mü?
 

Tam tamına 365 günümüz var, ve 8 mart... dünya kadınlar günü. Ohhh bozdur bozdur harca, şimdi bazı beyefendiler şöyle diyordur, "hehehh bir de hatırlamadı dersin işte sana bir gün, söz valla seni bugun dövmiyeceğim, hadiii sabah ekmeği de ben alırım. Gerisine karışmam, gündüz istediğini izle ama akşam yine kumanda bende. Hııı temizliğe gittiğin eve artık söyle sana zam yapsınlar. Ne o öyle.. üç kuruşa beş köfte, yok artık, yoruluyorum de sonra beyimin karşısında, onun gücünü sınama alıştırmalarına direnecek gücüm kalmıyor, beyim şikayetçi de... o karşısında biraz direnen kadın istiyor, yoksa hiç zevkli olmuyormuş. Gözümü şişirip, iki de tepti mi, yıkılıveriyormuşum. Ehh bir de şu karnımdaki rahat vermiyor, eteklerimdeki de cabası.

Dün tv.de vardı bir ninemiz. Özürlü olan torununu kar demeden kış demeden naylon bir leğen içinde bir ucundan ip takarak hergün okuluna götürüyordu. Onu yılın kadını seçmiş, bizim bıyıklılar (ve de hatun kişiler) dün törenini izledim, önce ninemize bir nutuk çektiler sonra eline bir metal parçası verip sahneden indirdiler ben de bekliyorum ödül dışında ninemize; okula yakın bir ev, bir özürlü sandalyesi, küçük de olsa bir gelir. Nerdeee...!!!! gereken yapılmıştır efem.... geçin beyler bunu geçinnn, kadınlar günü mü??? nedir o yenir mi içilir mi??

Şarkılar düzülmüş kadınlarımıza. Bunlardan bile şüpheliyim, şüpheciyim ben şüpheciiii...

Tanju Okan söylerdi hep.. bilirsiniz.

Eşyalar toplanmış seninle birlikte, anılar saçılmış odaya her yere

(herhalde kadıncağız eşyalarını toplayıp götürecekti, çeyizi idi onlar onun bırakır mı??... bıraksın da sen başka hatunlarla mı kullan... yokkk geçti artık geçtiiii fırkkkk (yediği dayak sonrası burun çekme efekti)

Sevdiğim o koku yok artık bu evde, sen..

Ee tabi sen beni döversen sana yemek de yapmam aş da... çok beklersin çokkk yemek kokularını, ya da mis gibi yıkanmış çamaşır kokularını.

Kıyıda köşede gülüşün kaybolmuş, ne olur terketme yalnızlık çok acı

döktün dişlerimi gülüş mü kaldı bende ;değil gülmek çarpıldı ağzım yüzüm... pikassonun tablosundaki kadınlar gibi oldum. Amaninnn..

Bu renksiz dünyayı sevmiştik birlikte, sen, kadınım

Hiç rengim olmadı ki!! gün yüzü mü gösterdin, herifff heriff... ahh anacım ahhh dedin diii ama seni dinlemedim, halbukim ne dr larrr, ne mühendisler istemişti. hüüü!!!

Hatırla o günü karşıki sokakta, seni öptüğümü ilk defa hayatta

Sen o öpücük sonrası evde babamın beni nasıl öptüğünü hatırlamazsın tabiii, hiç unutmadım. Valla senin öpücüğünden daha etkili idi, halen izi duruyor. Doktorlar kaç dikiş atmıştı, sağolsunlar günün anısına.

Kollarımda benim, ilkbahar sabahı, sen..

Sönmüş bak ışıklar ev nasıl karanlık, o ılık aydınlık yuvamız soğumuş

Geceler bitmiyor ağlıyorum artık, sen, kadınım

Şimdi başka ilkbahar bulmuşsundur sen. Ee tabi eğer bulamadınsa, elektrik parasını ödemeyip, yakıt da almadı isen.. soğur tabi... eeee herkes ben mi?? senin peşinden koşsun... beter olll... bitmesin gecelerin....

İşte böyle yıllarca bu şarkıyı romantik bir şarkı olarak dinledik dansettik.. halbuki... ne amaçla yazıldığını öğrendiniz... artık... dans mı edersiniz, bilmem... eziyet bu kadınlar günü. Muayyen günün dışında bir de bu gün.. cık cık cık.... kadın olmak zor zanaat zor.....

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..