Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '09

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

Kadınlar günü

Kadınlar günü
 

8 Mart

Dünya

Kadınlar

Günü...


İstanbul Kadıköy meydanında kutlama öğle saatlerine doğru, çeşitli illerden gelen katılımcılar, polis kontrolünde ve üst araması yapılarak Kadıköy meydanına alındılar…


Trafik Kadıköy de saatlerce felç durumdaydı. Ana yollar polis tarafından kapatılmıştı.


Sesini duyurabilmek için miting alanına gelen binlerce kadın, genç bayan gördüm Kadıköy meydanına giden yolda. Kafalarında boş tencereler, ellerinde pankartlar, flamalar…


Yürüyorlar bağırıyorlar…

Ne istiyorlarsa haklılar…

Verilmeli kadınlarımızın hakları…

Ezilmemeli, dayak yememeli onlar,

onların çocukları, çocuklarımız aç kalmamalı, aç bırakılmamalı…

Kadıköy’e yürüyen binlerce kişinin arasındaydım…

Çok aradım Bayrağımı…

Kutlama Bayraksız olur mu?

Aradım çok aradım, Türk Bayrağımı... Göremedim,

kutlama için gelenlerin elinde…


Meydanda buluştu binlerce can,

dalgalanan BAYRAĞIMIZIN altında…

Kadıköy meydanında…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..