Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '21

 
Kategori
Sosyoloji
Okunma Sayısı
31
 

Kadınlar Korkudan Boşanamıyor

“Bazı kadınlar” diyecektim lakin birinin sorunu tüm kadınların sorunu gibi algılandığı için…

Hem duruma bakıp eşinden ayrılabileceğini sandığımız kadınlar da o gün geldiğinde belki bunu yapamayacaklar.

Gerçekten eşinden ayrılmak istediği halde korkudan ayrılamayan yüzbinlerce kadının olduğunu biliyoruz.

Korkuyorlar çünkü daha önce ayrılmak isteyen bazı kadınlar eşleri tarafından öldürülmüş.

Bu kadınlar mecbur ve mahkûm olarak tıpkı köle gibi ayrılırsa kendisini öldüreceğini düşündüğümüz kocalarının emri altında mutsuz bir şekilde yaşamaya çalışacaklar; yani onlar ölü sayılır.

Anlaşsınlar diyeceksiniz; benden boşanıyor diye öldüren birisi ne yapmaz ki, kan kusturuyordur; zaten kadın onun için ayrılıyor. Keyfinden kim yuvasını bozar?

Bizim gücümüz yetmiyor. Eğer gerçekten bir yaratan varsa yaradanlığını gösterecek!

Bazı kadınların korkudan boşanamadığını herkes biliyor ama kimse bir şey yapamıyor.

Durumu böyle olmayan kadınlar da “Acaba benimki de…” diye korkuyor boşanmaktan çekiniyorlar!

Peki, senede bilmem kaç yüz bin boşanma var bunlar nasıl oluyor? Çoğu anlaşmalı(ya ikisi de istiyor, ya para filan) Eşim benden boşanmak istediğini söylese ben ne yaparım? Ne yapacağım nedeni ne olursa olsun(Senden ayrılıp ona varacağım dese dahi) kararına saygı duyarım; çünkü ben insanım onlar hayvan bile değil!

Benden ayrılıyor diye kadın öldürülür mü ya! Bana verin hemen ipini çekeyim!

Yani eşinden boşanabilenlerin kocaları öyle değil.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kocalar da öldürüyor doğru...Ancak son yıllarda "erkek arkadaş" daha çok öldürüyor...Sosyal hayattaki hızlı değişim dengeleri bozuyor...Elbette affedilir yanı yok..Çözümü zor bir sorun...

ali açıköz 
 03.01.2021 19:33
Cevap :
Dediğiniz gibi çözümü zor bir sorun...   09.01.2021 5:58
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 5712
Toplam yorum
: 14408
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 640
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster