Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kadınlar kulübünden kesitler…

Kadınlar kulübünden kesitler…
 

Herkese açık bir sohbet alanıydı burası tabi %90 bayanların katılımı, sanki hiç erkek yokmuş gibi, ev ortamındaymış gibi her konuyu konuşur burada bayanlar.
Günün her vaktinde konuşacak birileri vardır karşınızda , kimisi yapacağı yemekten, kimisi kayınvalidesinden, kimisi de havadan sudan, çocuklarından, hastalıktan, doğumdan, ölümden, günlük olaylardan bahseder. Ama hepsinin gerçek bir yaşamı evi, ailesi çoğunun işi vardır. İnsanlar sorunları paylaşır çözüm bulmaya çalışırlar, çok sıcaktır yani ilişkiler, dürüstlüğüne inandığım bir sitedir müdavimleri.

Bende başıma gelmiş bir olaydan bahsedip bayanların yorumlarını almak istedim. Sözlerime evli olan bayanlardan özür dileyerek başlamıştım. Birlikte olduğum kişinin evli olduğunu öğrendiğimde, gösterdiğim tepkiyi anlatıyordum.Evet ben başkaları gibi olsun ne olacak günümü gün ederim karısı düşünsün banene demedim, erkek bir şey yapıyorsa ve hiçbirzaman kabul edemiyeceğim bir konuma düşürdüyse beni ve benim bunda hiçbir suçum yoksa, incindiysem, üzüldüysem, kendimi kötü hissediyorsam mutlaka karşı tarafa bunu anlatacak bir yol bulurum. Hafiften kinciyimdir yani.

Birlikte olduğum arkadaş ben bu durumu öğrendikten sonra bile hala yalan söylemeye devam ediyor, beni çileden çıkartıyordu. Tahmin edersiniz hepiniz klasik evli erkek yalanları (karımla anlaşamıyorum, boşanacağım vs.) ve bana boşanma tarihi günü verdi tabi inanmadım, araştırmadım bile kendinden o kadar emindi ki…..

Bende yok öyle bir şey araştırdım dememle birlikte, beni kaybetmeyi göze alamazmış o yüzden yalan söylemiş vs. (çok detaylı buraları geçiyorum ).
Peki ben ne yaptım beyfendimiz madem bu kadar kendinden emin, karısıda emin olsun diye aradım evi konuştum .Kadın krize girdi ama benim yapacak bişeyim yoktu.

Ama gelgelelim, sitedeki tüm arkadaşlar bana cephe aldı yok efendim kadının günahı neymiş niye aramışım, benim gözüm hala onun kocasındaymış, evde oturan kadına neden acı çektiriyomuşum, hepsi bir olup aldatılan kadını savunuyorlardı. Oysa kendileri de bayandı, birgün herkesin başına gelebilecek şeylerden, yani gerçeklerden bahsediyordum. Anladım ki hiçbir evki kadın, kocasının kendisini aldatacağını kabul etmiyor, etse de suç tamamen üçüncü sahıslarındır diyor. Asla benim kocam böyle bir şey yapmaz diyorlar. Ben de diyorum ki açın gözlerinizi ey ahali siz böyle düşünmeye devam ederken, erkekleriniz kimbilir nerde, kiminle birlikte, kabullenin artık erkekler yapıyor ve sizlerde yani hemcinslerimin olarak bizler de kabul ediyoruz.

Neyse kaldığım yerden devam edeyim konuya. Bu kadın günlerce beni telefonda rahatsız etti, artık kocası nasıl yalanlar söylediyse o tarafa da, aldatma bahanesi olarak bilemiyorum , kadın kocasını savunuyor, doğal olarak ihaneti kabul edemiyordu. Ama nedense asla ve asla kocası olacak adamı suçlamıyordu. Anlam veremedim ama 2 çocuklu (birisi altı aylık bebek )bu kadının bütün duygularını sarstığım için pişman mıyım? Hayır değilim ve asla da olmayacağım.

Sonuç olarak aldatılan kadınlar için, erkeğin bunu yapması için bir bahane vardır, eğer kabul ediyorsanız, zaten erkek bunu tekrar yapacaktır.(Bu bi hataydı bidaha olmayacak diye yemin billah da edecektir elbet).En kısa zamanda yeni ufuklar için eline koz veren de sizsiniz, üzülüp, ağlayan, evinde oturup kocasını bekleyip, çocuklarına analık, evine hizmetçilik eden de ……. Şimdi soruyorum aldatılan bayanlar neden kendilerini bu kadar aciz hissederler, nikahı tapu görüp mutsuz bir hayatı sürdürürler ? Ama çocukları için yapıyor annelik başkadır deyişinizi duyar gibiyim , ama kabullenmek bence en kötü kaderdir. Ya şikayet etmeyecekler ya da tepki gösterecekler, yoksa çok klasik erkek adam özgür her şeyi yapar, kadının yeri evidir psikolojisiyle hayatınızı sürdürmeye devam edeceksiniz.
Haydi bayanlar birbirinizi suçlayacağınıza, hep beraber tepki göstererek kadınların da bir gururu olduğunu gösterin artık erkeklerinize, yaptıklarından utansınlar…..

****Not: Yazımın içeriğin de genelleme yapmış olabilirim, bu katagoriye girmeyen herkesten özür dileyerek, saygılarımı sunarım.

 
Toplam blog
: 16
: 1361
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1993'den beri Antalya'da yaşıyorum. Bilgisayar programcılığı mezunuyum ve şu anda bilgisayar firması..