Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '10

 
Kategori
Güncel
 

Kadınlar mı erkekler mi doğayı daha çok kirletiyor?

Kadınlar mı erkekler mi doğayı daha çok kirletiyor?
 

Aslında bugün “kadına şiddet” konusunu işleyecektim ama hemcinslerimi küçük düşürecek laflar etmektense başka bir konuda fetva vermenin uygun olacağını düşündüm.

Ne yazayım diye öteye beriye bakınırken “Milliyet yaşam” sayfasına gözüm takıldı!

“Kadınlar mı erkekler mi doğayı daha çok kirletiyor?”

Beni de ilgilendiriyor bu! Baktım habere!

Amerikan kuruluşu Gallup’un yaptığı araştırmaya göre kadınlarla erkeklerin doğayı kirletme yüzdesi eşitmiş!

Yanlış tabi!

Enerjiyi kullanma konusunda hanımlar daha savurgan!

Bizim evde mesela!

Elektrik giderimiz ortalama seksen lira! Su kırk beş elli, gaz da altmış yetmiş lira civarında!

Kaç lirasını ben harcıyorum?

Yüzde onu geçmez!

Televizyon seyredemiyorum! Gündüz evlilik programları gece diziler, sıra gelmiyor bize! Sağ olsun Bahar Feyzan da sayesinde bir “Elli dakika” fırsat bulup da bakıyorum ekrana! Yoksa o da yok!

Ne yapıyorum ben? Bilgisayarın başında ona laf yetiştir buna laf yetiştir günde altı saat! Fıtık oldum bu yüzden!

Su desen öyle!

Günde dört demlik çay içerim! İkişer litreden sekiz litre çay! Ayda bir ton bile etmiyor!

Duş almayı severim yalnız! Banyoya girdim mi bir saatte çıkmam! Hem de sıcak olacak suyum. Öyle ayarlarım!

Bir tek israfım budur! Başka yok!

Hadi olsun yüzde yirmi!

Nerede yüzde sekseni?

Çağdaş ülkeler seviyesine gelemeyişimdeki en büyük etken hanımlarımızın bu israfıdır!

Bir de Kyoto protokolünü imzaladık değil mi?

Hanımlar yüzünden rezil olacağız!

http://www.milliyet.com.tr/kadinlar-mi-erkekler-mi-dogayi-daha-cok-kirletiyor-/yasam/haberdetay/26.11.2010/1318616/default.htm

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..