Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınlar Ne İster?

Kadınlar ne ister?

Şu an ne istediğimden hiç emin değilim, maalesef. Biz bile kendimizi anlayamazken erkeklerin bizi anlamasını beklemek ne kadar bencilce değil mi? Şu an böyle düşünüyorum ama bir yarım saat sonra yine böyle düşünür müyüm, ne yazık ki emin değilim.

Yalnızken hayatımızı paylaşabileceğimiz, gözlerine bakıp dünyanın sırlarını çözebileceğimiz, ellerinin içinde kaybolacağımız sadece onunla kendimiz olabileceğimiz birini isteriz, bekleriz. Belki de sorun gerçekten böyle birinin olmaması değil de böyle birini buluncaya kadar beklentilerimizi acayip yükseltmemizdir.

Kadınlar güvenebilecekleri erkekleri mi ister yoksa tutkuyla bağlanacakları mı ? Aklım ilk seçenekten yana olsa da kalbim ikinci seçeneği istiyor sanki ve bu da beni çok mutsuz ediyor. Siz hiç bugüne kadar istediğiniz, beklediğiniz kişiye kavuştuğunuzda hiç acaba dediniz mi? Ben diyorum ve bu beni çok şaşırtıyor. nankörlük mü yapıyorum hayata, tutkuyu arama yolculuğuna çıkıp elimdeki mutluluğu yollara savurasım var ama Allahtan aklımı henüz o kadar yitirmiş değilim.

Ne diyeyim kadınlar ne ister? Hiç emin değilim, bilen varsa söylesin :)

 
Toplam blog
: 6
: 486
Kayıt tarihi
: 24.05.10
 
 

Kendimi tanıtmak nedir ne değildir, düşündüm… Gökyüzü müyüm yoksa sadece bir yıldız mı ya da kendini..